arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۶۱۰۰
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۱ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۳

تجمع تعدادی از طرفداران باشگاه استقلال مقابل دفتر روزنامه شوت

تجمع کنندگان نسبت به رفتار وبرخوردهای این روزنامه باقلعه نویی معترض بوده و می گفتند که روزنامه شوت همواره قلعه نویی را زیر سوال می برد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
چند تن از طرفداران تیم فوتبال استقلال تهران در اعتراض به مطلبی که روزنامه شوت درباره امیرقلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال زده است، صبح روز سه شنبه مقابل دفتر این روزنامه تجمع کردند.


به گزارش انتخاب این عده که تعداد آنان به حدود 15نفر می رسید، مطلب مندرج در این روزنامه را توهین آمیز تلقی می کردند.

بعد از حضور این عده، رضا اسماعیلی سردبیر روزنامه شوت با حضور در میان معترضین آنان را به دفتر روزنامه دعوت کرد تا گفت وگو کنند.

روزنامه شوت امروز تیتری با عنوان«کل یوم شما محبوب نشدی؛گروهبان قندلی در ردای ژنرالی» با عکس امیرقلعه نویی در صفحه اول چاپ کرده است.

تجمع کنندگان نسبت به رفتار وبرخوردهای این روزنامه باقلعه نویی معترض بوده و می گفتند که روزنامه شوت همواره قلعه نویی را زیر سوال می برد.

رضا اسماعیلی سردبیر روزنامه شوت در گفت وگو با این معترضین گفت که قلعه نویی را دوست دارد و مدیریت خوبی دارد، اما اگر می خواهد، الگوباشدباید خود را از حاشیه ها دور کند.

وی با اشاره به اینکه فساد در فوتبال ریشه دوانده است، از طرفداران تیم فوتبال باشگاه استقلال خواست که هوادار صداقت و درستی و پاکی باشند و نسبت به ناپاکی ها واکنش نشان دهند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان