arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۶۱۱۵
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۲ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۳

تابش: بخشی از صحبت‌های رییس‌جمهور تحریف شده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک نماینده اصلاح طلب مجلس با اشاره به جلسه غیر علنی امروز مجلس در خصوص صحبت‌های روز گذشته رییس‌جمهور گفت: آقای لاریجانی نمایندگان را به مدارا دعوت کرد.

محمدرضا تابش  گفت: آقای لاریجانی ضمن دعوت نمایندگان به مدارا از آنها خواست که راجع به مسائل مهم‌تری همانند رفع چالش‌های معیشتی مردم بیشتر دقت نظر داشته باشند و خواستار رسیدگی به معیشت مردم شد.

نماینده مردم اردکان در مجلس در ادامه اظهار کرد: وضعیت کشور اکنون مخاطره آمیز است و علی رغم صادرات یک میلیون بشکه نفت درآمد ما 35 درصد کمتر از سال گذشته است.

وی تصریح کرد: افزایش بودجه‌های جاری و عمرانی در کشور وجود دارد و دولت با چنگ ودندان در حال تخصیص و تامین اعتبارات و بودجه‌ها است.

تابش با اشاره به این که از سوی دیگر مذاکرات هسته‌ای در راستایی رخ داده است که نیاز به تعامل زیاد وجود دارد گفت: همه اینها فشارهای مضاعفی را به رئیس جمهور وارد می‌کند و باعث می‌شود که شاهد اتفاقات این گونه باشیم اما عامل دیگر این است که مسئولین دولتی باید در بخش‌های مختلف خود پاسخ منتقدین را بدهند.

تابش در ادامه تاکید کرد: معتقدم بخشی از صحبت‌های روز گذشته رئیس جمهور تحریف شده است و در واقع منظور رئیس جمهور از ( به جهنم) این نبوده که به جهنم بروید بلکه منظور وی این بوده که برخی از انتقادات مهم نیست.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان