arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۶۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۳ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۳

کرانچار: می توانستیم گل های بیشتری به استقلال بزنیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
  سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با عادلانه دانستن نتیجه دیدار تیمش مقابل استقلال تهران گفت: تیم ما نسبت به حریف برتری داشت و می توانستیم گل های بیشتری به استقلال بزنیم .
 

به گزارش ایرنا، « زلاتکو کرانچار » پنجشنبه شب در کنفرانس خبری پس از دیدار سه بر یک تیمش مقابل استقلال تهران در ورزشگاه فولادشهر اصفهان افزود: به بازیکنانم که بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند و با کیفیت تر از حریف ظاهر شدند، تبریک می گویم.

وی برخلاف قلعه نویی سرمربی استقلال که نتیجه را ناعادلانه دانست، تاکید کرد: نتیجه کسب شده در این دیدار عادلانه بود و اگر بازیکنان ما بیشتر دقت می کردند حتی می توانستیم گل های بیشتری به استقلال بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: استقلال تهران نیز چندین بار صاحب موقعیت شد و شانس گلزنی داشت اما شهاب گردان دروازه بان ما فوق العاده و زیبا این موقعیت ها را مهار کرد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان این پیروزی را به هواداران تیمش تبریک گفت و افزود: تلاش خواهیم کرد تا پیروزی های تیم ما در لیگ برتر ایران تداوم یابد.

وی درباره اظهارات قلعه نویی که قضاوت این دیدار را خالی از اشکال ندانست و خواستار رسیدگی کمیته داوران به قضاوت این دیدار شد، گفت: براساس آیین نامه انضباطی، سرمربیان تیم ها حق هیچگونه اظهار نظر درباره داوری را ندارند اما اشتباهات داوری برای تیم ما نیز رقم خورد.

کرانچار تاکید کرد: قضاوت فغانی داور این دیدار صحیح و عادلانه بود.

وی از بازی ˈ لوسیانو پریرا ˈ بازیکن برزیلی تیمش ابراز رضایت کرد و گفت: این بازیکن به رغم آنکه دیر به تیم ملحق شد اما با گلزنی در این دیدار هماهنگ نشان داد و او می تواند در آینده بهتر شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به جدایی امید ابراهیمی از این تیم گفت: باید بهترین بازیکن را برای جایگزینی وی انتخاب می کردیم و خوشبختانه رسول نویدکیا که تجربه بازی در چند پست را دارد نشان داد که جایگزین خوبی برای این بازیکن است.

وی همچنین از خط دفاعی تیمش ابراز رضایت کرد و افزود: خط دفاعی سپاهان در سه دیدار گذشته ، سه گل دریافت کرده است و این نتیجه، نشاندهنده عملکرد خوب خط دفاعی تیم ماست.

کرانچار در باره تغییر از شیوه بازی سپاهان از سیستم 3-4-3 به 2-5-3 در فصل جدید لیگ برتر باشگاههای کشور نیز گفت: شیوه 2-5-3 منسوخ شده است و باتوجه به اینکه سپاهان با حضور خلعتبری و سایر مهاجمان ابزار لازم را برای اجرای این سیستم دارد. از این رو به شیوه تهاجمی 3-4-3 روی آوردیم.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان پنجشنبه شب در هفته سوم لیگ برتر باشگاههای کشور در ورزشگاه فولاد شهر با نتیجه سه بر یک مقابل استقلال تهران به پیروزی رسید.

نظرات بینندگان