arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۶۶۳۰
تعداد نظرات: ۱۰۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۹ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۳

پیش بینی وزیر ارشاد احمدی نژاد: در 200 سال آینده دیگر از نسل ایرانی در روی زمین خبری نیست!

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه نباید حوزه فرهنگ را به امان خدا بسپاریم‌، گفت: زمانی از افرادی استفاده کردیم که ‌هم‌اکنون در کنار ملکه انگلستان جا خوش کرده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه نباید حوزه فرهنگ را به امان خدا بسپاریم‌، گفت: زمانی از افرادی استفاده کردیم که ‌هم‌اکنون در کنار ملکه انگلستان جا خوش کرده‌اند.

به گزارش «انتخاب»، کارشناس مسائل سیاسی گفت: علاوه بر این، برآوردها و تحلیل برخی شخصیت‌های فرهنگی کشور از فرهنگ بسیار متفاوت بوده و فاصله برخی برآوردها از زمین تا آسمان است و کسانی قدرت و حکومت در دستشان بود که نگاه ویژه‌ای به مقوله فرهنگ داشتند، به گونه‌ای که حتی عده‌ای از این افراد نه تنها در مقابل جبهه دشمن صفحه‌آرایی نکردند، بلکه برخی از کارهای آنان در امتداد دشمن بوده و حتی کارهای فرهنگی نیمه تمام دشمن را تمام کردند.

وی بیان کرد: نباید حوزه فرهنگ را به امان خدا بسپاریم و فرهنگ را در معرض این آمد و شده‌ای متعدد و متنوع قرار دهیم، در زمان‌هایی ما از افرادی استفاده کردیم که عده‌ای از مسئولان عالی حوزه فرهنگ ما هم اکنون در کنار کاخ ملکه انگلستان جا خوش کرده‌اند و یک معاون‌ همان آدم نیز در خارج از کشور الان برای ‌بی. بی. سی پادویی می‌کند.

صفارهرندی ادامه داد: ما باید حوزه فرهنگ را از در معرض قرار گرفتن انتخاب این افراد خارج کنیم و تدبیری باید بالای سر حوزه فرهنگ باشد تا با فرماندهی حوزه فرهنگ، برای سالم‌سازی محیط‌های فرهنگی تلاش کنیم.

وی با اشاره به تغییرات اخیر صورت گرفته در شهرداری تهران ادامه داد: در جاهایی محیط کارمان را باید به گونه‌ای ترسیم کنیم که خانم‌ها احساس امنیت بیشتری کنند و در زمانی که عده‌ای حرکتی فرهنگی انجام می‌دهند، یک مرتبه جیغ‌های بنفشی در فضای رسانه‌ای پخش می‌شود، طوری که برخی‌ها می‌گویند باید از شدت بی‌ربط بودن خود را به دیوار کوبید و اعتنایی به این حرف‌ها نگذاشت و متأسفانه برخی از این افراد هم از مسئولان حکومتی هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تفسیر موضوع جداسازی خانم‌ها و آقایان در محیط‌های اداری اذعان کرد: آیا همین آقایان درست می‌دانند که ناموسشان 8 تا 10 ساعت از عمر روزانه خود را در کنار یک مرد نامحرم در یک اتاق بگذارند.

وی ادامه داد: در آن محیط الفت و انس ذهنی و عاطفی پیدا ایجاد می‌شود و دائم گفت‌وگو می‌کنند و من معتقدم همه این‌ها مورد سئوال است و این چه سنخیتی دارد که یک زن و مرد نامحرم در یک اتاقی محرم کلام هم شوند و همین آدم‌ها، زمان اختلاط با همسرشان نصف و کمتر از همین زمان است.

وی با اشاره به برخی موازی‌کاری‌ها و عدم فعالیت جبهه‌ای در حوزه فرهنگ ادامه داد: وقتی فرهنگ را به دست تک تیراندازی‌هایی می‌سپاریم که هر کدام یک هدف متفاوت را از دیگری نشانه می‌گیرند ‌همین رفتارهای غیر جبهه‌ای وضعیت فرهنگی را به اینجا کشانده است.

صفارهرندی ادامه داد: برخی‌ها در جامعه به جای آنکه اصالت را به خانواده بدهند، به فرد می‌دهند و داشتن فرزند را نشان عقب‌ماندگی می‌دانند و با همین تفکرات، امروز نسل آینده در معرض تهدیدات متعددی قرار گرفته، به گونه‌ای که پیش‌بینی می‌شود در 200 سال آینده دیگر از نسل ایرانی در روی زمین خبری نباشد.‌

وی تصریح کرد: با همین آهنگ رشد جمعیتی که پیش رو داریم از سال 1420 روند کاهش جمعیت در کشور شروع می‌شود و تا سال 1450 جمعیت ما با همین آهنگ رشد به نصف جمعیت تقلیل می‌یابد و با این اوصاف جمعیت چنان پیر و فرسوده می‌شود که نشاط و اشتهای عمل و خدمت ندارند‌.


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰۳
در انتظار بررسی: ۸۲
غیر قابل انتشار: ۱۳۷
فضول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
15
297
یعنی الان دلواپسی؟
پاسخ ها
کیوان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
لابد ایشان خیلی مطمئنند که آقای احمدی نژاد در طی 200 سال آینده، 4 دوره 8 ساله دیگر رئیس جمهور می شوند!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
4
195
دوستان و یاران همه فن حریف دکتر .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
4
220
جناب صفار هرندی چندسال حوزه فرهنگ در اختیار جنابعالی بود کدامیک از حوزه های فرهنگ را تقویت کردید هنوز شعار سینمایی شما از یادها نرفته آن فیلمها را یکبار نگاه کنید خود بهتر متوجه میشویدوخلاصه..... بهم دوختن فرهنگ و بچه دارشدن مردم و.... چگونه بهم میبافید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
7
198
با این جمعیت حال حاضر ایران و با کمبود شدید زیرساخت های لازم ونگرانی از منابع حیاتی فکرشو بکنیم که فقط با اضافه شدن 10درصد به جمعیت این کشور دچار چه گرفتاری هایی از لحاظ اب و برق و گاز و مواد غذایی و مدارس و حمل و نقل و محیط زیست و موارد دیگر خواهیم شد.برادر گرامی کمی تعقل در امور کلان کشور باعث میشد که گرفتاری های امروز را نمیداشتیم
11111
|
United Arab Emirates
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
7
193
این صفار هم مثل رئیسش احمدی نژاد سخن می گوید!!
موسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
3
190
یکی یگه الان که جمعیت کشور جوان هست، چه گلی به سرمون زدین که برای جوونای 1450 میخاین بزنین؟؟؟
علی
|
United States of America
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
5
116
آقا با تکنیک رگرسیون پیش بینی کردن؟!
شایدم رو این حساب کردن که احمدی نژاد به عرصه قدرت بر می گرده؟!!!
داشگاهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
10
169
آقای صفار: لیاقت و شایستگی شما برای مردم ثابت شد و آنچه در چنته داشتید برای مردم رو کردید، حالا ساکت شوید تا منتخبین واقعی مردم کارشان را انجام دهند. این مردم است که باید قضاوت کند و نه شما ها که....
پاسخ ها
محسن
| Germany |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
آقای دانشگاهی این حرفا رو داری به کی میگی ؟ به کدوم گوش شنوا؟ و کدوم چشم بینا ؟

صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ فَهُمْ لاَ يَرْجِعُونَ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
7
66
چه بهتر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
2
124
آب برا همین جمعیتیم که داریم نیست اگه دغدغه های آقایون از همین جنس باشه تا ده سال دیگه هممون از بی آبی میمیریم.
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
0
97
ای عجب از پیش بینی های این آقا صفر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
3
92
خوب شما و دوستانتان که در دولت نهم و دهم بودید چه کردید؟ نتیحه کار شما کاهش نرخ رشد اقتصادی افزایش فقر و رکورد اختلاس و فساد مالی ...........ف ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
2
102
تقصیر شما و امثال شما که اصلن نیست

بیخیال بابا،بذار جمعیت کم شه بهتر

نسل من که تباه شد حداقل نسل های بعد راحت باشن،که تا حرف از پول زده شد نگن جمعیت زیاده
داود
|
United Arab Emirates
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
0
116
آخه یکی نیست به این پروفسور بگه فکر کردی مردم از بچه دار شدن بدشون می آد؟وقتی نه کار هست و نه پول و نه امکانات دیگه مرض داریم یکی دیگه رو هم بدبخت کنیم؟همه که مثل شما وزیر نشدن که مشکل نداشته باشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
9
117
زنان ایرانی خارج از کشور تاریخ ساز می شوند، در داخل کشور اینگونه عرصه رو برای فعالیت آنها تنگ می کنند.
برای آقایان زن که بوی پیاز بده بهتر از زنی هست که نوبل رو می بره.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
1
148
بله! نبود دارو، غذاهای تقلبی و مسموم، پارازیت ماهواره، بنزین آلوده، کمبود منابع آب و انرژی، و سایپا و ایران خودرو و هواپیما نسل ایرانیان رو منقرض خواهد کرد!
پاسخ ها
حسین
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
احسسسسسسسسسسنت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
2
121
مگر شما برای این 78 ملیون سوییس درست کردید که مردم به آینده رغبت نداشته باشن
فراز
|
Germany
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
2
100
حوزه فرهنگ فرمانده نمیخواهد سردار!
عسکر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
91
13
اکرباننظراین اقای محترم نکاه کرد شاید نیم بندی باور کرد ولی فراموش کردن که ملت ایران ملت شیعه است.شیعه صاحب دارد نکه دارش امام زمان ع است کسی که حافظ اصلی را ندیده بگیرد باید اینطور قضاوت بکند
بانو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
6
87
بسیار متاسفم که این آقا هیچ ابایی نداره از اینکه اینطوری صحبت کنه. میگه ناموسشان 8 تا 10 ساعت از روز .... انگار زن چیزیه مثل اسباب منزل، مثل کت و شلوار یا موبایل یا هر وسیله ی دیگه ای. انگار مرد حق تملک بر زن رو داره همونطور که مالک موبایل یا لپ تاپشه. نخیر آقا، زن هم انسانه مثل مرد. همونطور که زن مالک مرد نیست، مرد هم مالک زن نیست. زن و مرد باید با تفاهم و برابری در کنار هم زندگی کنند. می دونم براتون سخته اما سعی کنید نگاهتونو عوض کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
1
71
شما وضعیت اقتصاد اشتغال مسکن رفاه جوانان و مردم رو درست کن دیگه نگرانی در مورد نسل ایران نمی ماند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
2
63
اقتصاد درست شود تا ٢٠٠سال اينده جمعيت ايران سه برابر ميشود منتها كار بايد دست اهلش باشد با اين وضعيت ٢٠٠سال زياد است
سامان
|
United Arab Emirates
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
1
82
برادر عزیز ظاهرا از قیمتها خبر نداری من برات شرح میدم چرا مردم تمایلی به بچه دار شدن ندارن
از بعد اقتصادی :
قبل از تولد بچه ماهها باید مادر و جنین هر دوفته پیش پزشک زنان برن قیمت ویزیت پزشک متخصص حدودا 7 ماه هر دو هفته هنگام تولد بچه و قیمت بیمارستان و عمل و ... حالا میرسیم به بعد تولد بچه اگه بچه بیمار نشه و سالم باشه و ... قیمت شیر خشک (قوطی 17000 تومان) قیمت پوشاک ( بطور متوسط 10000 تومان) لباس بچه ($$$$ تومان) بچه کوچیک مریض میشه ویزیت پزشک و دارو ($$$$ تومان) البته اگه پزشک محترم درست تشخیص بده در غیر اینصورت ویزیت پزشک بعدی و دارو ($$$$ تومان) حالا بچه داره بزرگ میشه دوباره لباس ($$$ تومان) اسباب بازی ($$$$ تومان) و ... خداییش دیگه خسته شدم از بس نوشتم باقیشو خواننده های محترم بنویسن البته اگه انتخاب نظرمو منتشر کنه
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
2
80
مگر ایرانی بودن هم قداست دینی دارد؟ چشم بسته غیب می گویید جناب ؟در دنیا هر ملتی اگر صاحب علم و دانش پیشرفته و تمدن ساز باشد می ماند
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
1
66
وقتی زن و مرد هر دو شاغلند و به زور خرج زندگی رو درمیارن چجوری باید بفکر بچه دار شدن باشند؟ خیلی به والدین شاغل مرخصی میدند؟
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
1
75
خوشم میاد آقای صفار هرندی از اوضاع جامعه کاملا بی اطلاع هستند!!!!
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
4
50
به کوری چشم حسود،ملت ایران تا قیامت ماندگار خواهد ماند .
ALI
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
1
52
درباره همه مسائل نظر میدهد
نسل اول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
1
61
فرزند بیشتر با کدام امکانات آقای هرندی؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
1
55
این ره که میروید به نا کجا آباد است جناب صفار
پیش بینیتون هم غلطه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
1
62
از برکت امثال شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
1
53
بهتر است شما برای مردمی که 200 سال دیگر در این سرزمین زندگی خواهند کرد پیش بینی نکنید. این مردم و این کشور همیشه پایدار و سرافراز خواهند بود.
ناشناس
|
Belgium
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
1
69
با اقدامات شما نتیجه دیگری را انتظار داشتید!!!!!!!اقدامات اقتصادی شما نسل ایرانی که چه عرض کنم اگر ادامه پیدا میکرد نسل انسانیت بمخاطره می افتاد خدا رحم کرد وگرنه اگر هم کیشان شما رای میاوردند 200 سال چی باشه قطعا بیست سال دیگر نسلی نمی موند!!!!!! شما ساکت باش و بگذار دیگران اظهار نظر کند و تاریخ در مورد شما بنویسند...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
2
59
لابد این بعضیها به ناموس خودشان شک دارند بابت 8 تا 10 ساعت کار اداری.
بهلول
|
Germany
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
1
52
بجای نمره دادن به دیگران!! کار خودتان را ارزیابی کنید که اگر درست کار میکردید و بلدکار بودید این وضعیت فرهنگی جامعه نبود!!
بهزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
63
16
بنده علی رغم تفاوت دیدگاههایم در سایر امور با این آقا و همفکرانش، در خصوص این موضوع با ایشان موافقم...



در آن محیط الفت و انس ذهنی و عاطفی پیدا و ایجاد می‌شود و دائم گفت‌وگو می‌کنند و من معتقدم همه این‌ها مورد سئوال است و این چه سنخیتی دارد که یک زن و مرد نامحرم در یک اتاقی محرم کلام هم شوند و همین آدم‌ها، زمان اختلاط با همسرشان نصف و کمتر از همین زمان است.
امیر تبریز اوغلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
13
16
شکر خدا
انسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
1
50
یکی نیست از این آقا بپرسه شما خودت که یک روز وزیر فرهنگ و ارشاد بودی چه اقدام مثبتی برای ارتقاء فرهنگ انجام دادی؟
ابوالحسنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
1
64
لطفا اول مجلس تفکیک جنسیتی شود.....
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
1
44
ایرانی ها از چند هزار سال پیش بوده اند و چند هزار سال دیگر نیز خواهند بود انشا ا...
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
1
51
چرا زمان احمدى نژاد ساكت بودى- آمدن خانمها درسالنهاى ورزشى وهاله نور وامار بالاى طلاق- رشوه ورانت وفساد ادارى وتيكه تيكه شدن وحدت مردم وآمار بالاى فهشا با سن پايين ! آمار سرقت وجنايت وخيلى موارد ديگر كه انسلن شرمنده ميشه-- توپ توى زمين ديگران ميندازى تو خودت با اين حرفها نظام دارى زير سوال ميبرى
محمدرضا
|
Finland
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
1
42
آقای صفار هرندی وزیر اسبق فرهنگ میشه 2 تا از کارهایی که در این زمینه زمان وزارت خودتون کردید بگید...میشه بگید دقیقا بر اساس کدوم تحقیق میدانی به این نتیجه رسیدید که اینجور تکریم زن و مرد باعث کاهش فحشا میشه...میشه بگید شمایی که خیلی غیرت داری چرا در مورد این موج بیکاری مملکت که همشونم مهندس هستن و دست پرورده ی دولت محبوبتونن غیرت ندارید؟؟؟نمیدونید بیکاری و فقر، فساد اخلاقی میاره...تورو به هر چی میپرستید به فکر جوونای مملکت باشید عوض اظهار نظرهای نابه جا..
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
1
34
به ۲۰۰سال نمیکشد چون این همه موادسمی که اطراف هست یا اینا می کشه یا این خودروها یا سقوط هواپیما یا از خط خارج شدن قطار ویا خیلی چیزای دیگه.یعنی باید کلاهمونو بندازیم هوا اگه ۱۰۰سال دیگه ایرانی سالم زنده پیداکردیم.
امامی
|
Canada
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
1
37
آقای صفار مردم به یاد دارند که بعنوان وزیر احمدی نژاد چه بلائی بر سر فرهنگ این مملکت آوردید، ضمنا" به یاد هم نمی آورند که جمله ای در باره اختلاس های 3000 و 8000 میلیاردی گفته باشید لابد که ارتباطی به فرهنگ یا به شما ندارد !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
1
34
دولت شما نشاط و اشتهاي خدمت داشت براي هفت پشتمان بس است. چقدر حرف هاي سطحي و از روي جوزدگي آخر؟ نشاط و اشتهاي خدمت و ... بس است ديگر. خوب است كه وضعمان اين است و هنوز شما با كلمات بازي مي كنيد!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
1
30
بکوری چشم بدخواهان . زنده باد ایییییییییییییران
علی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
1
31
والله ما که امروز جوان هستیم با این تورم و گرانی نشاط نداریم. فرزندان بیشتر نیاز به امکانات بیشتر و منابع بیشتر دارند .
یوس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
2
20
با جوان گرایی موافقم اما یک نکته را جناب هرندی فراموش کرده وآن اینکه ادله ایشان برای این پیش بینی که نسل ایران در 200 سال آینده وجود ندارد چیست وقطعا تاریخ را ملاحظه فرمودند که مردم ایران با قدمت بیش از 7000 سال که تاریخ رسمی آن در حدود 2500 سال واندی با سلسله هخامنشیان شروع شده است واز آن زمان تابحال انواع فراز ونشیب ها را داشته اند وخدارا شکر ایران وایرانی سرفاراز بوده اند جدای از این پیش بینی که هیچ ادله وچارچوبی ندارد اما جوان گرایی مسلما یک نیاز ضروری است البته فقط به فکر این نباشیم بایستی بفکر اشتغال و کار وخانواده ومعیشت وغیرو آنها نیز بایستی باشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
1
24
ایشون دلواپس همه چی هستن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
1
30
با کدام امکانات و منابع دنبال افزایش جمعیت هستید با کدام منابع ابی با کدام نان سال گذشته 8 میلیون تن گندم وارد شده باز هم دنبال افزایش جمعیت باشیم 30میلیون ایرانی سیر در رفاه بهتر از 100 میلیون ایرانی گشنه و تشنه است
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
1
24
خدایا فرهنگ مسئولین اینچنین دلسوز را بالا ببر.
عبداله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
40
3
در مورد جداسازی احسنت
هابیل
|
United States of America
|
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
3
34
اگه دست شما بود تو همین 8سال نسل ایرانی ها منقرض میشد چه با جنگ چه با قحطی...
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
2
17
به فرض درست بودن تمام حرفهای آقای به اصطلاح فرهنگی آیا این اتفاق همین چند هفت و یک سال پیش افتاده ؟!! در ضمن مگر نه این است که امام (ره) با جدا سازی کلاسهای دانشجویی مخالفت کردند، پس این همه پرداختن به این مسئله و جیغ به قول خودتان بنفش برای چیست؟! در ضمن هیچ کس مخالف این نیست در حد امکان فضاها و خدمات کاری در ادارات علاوه بر وضعیت کاری و شغلی درست شود بلکه مشکل اصلی ما این سالها این استکه از هفت ساعت وقت کاری ما تنها 45دقیقه تا دو ساعت وقت مفید در ادارات داریم! خوب این همان فرهنگ حرافی در ادارات را تقویت نمی کند مگر غیر از این استکه اگر هم کسی اعتراض کند، به اسم اخلال باید جورش را بکشد پس مردم را کمک کنید خود مردم می توانند از پس تمام کارهای فرهنگی خود بر آیند و مشکلی هم کمتر برای خانواده هایشان پیش بیاید، اگر واقعا قصد انجام کار اصلاحی اسلامی دارید بیایید از حتی یک چوب کبریت در خانه خودمان که به اصراف آتش زده می شود جلوگیری کنیم ، چرا که حرام، حرام است البته اگر حق الناس هم باشد که وا ویلا
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
2
28
ایشون دوماه اونطرفتر رو پیش بینی کنن !! نمی خواد دویست سال بعد و پیش بینی کنن
مرجان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
2
23
اتفاقا این هشت سال ریاست احمدی نژاد چند درصد این اتفاق رو تضمین کرد.
نسل کشی همیشه به خاطر جنگ نیست، به خاطر بعضی هاست....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
2
27
توی مملکتی که بحران آب بیداد میکنه و تا 40 سال آینده ایران کویر خشک میشه اگه راست میگید فکر بحران آب باشید جمعیت درست میشه رفاه و تضمین آینده از شما بچه از ما ما نمیخایم شرمنده نسلهای بعد بشیم بهمون بگن این چه جهنمی بود که ما رو آوردید داخلش
پاكدست مهرورز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
2
35
به هر نوزاد يك ميليون كه بدهيم همه چيز درست مي شود و اين كاري بود كه احمدي نزاد كرد و حركت خارق العاده بود كه اين نابغه قرن انجام داد در كنار ادبيات فاخري كه ايشان ابداع نمودند البته با پشتيباني صفار ها و حدادها
اميدوار
|
United Arab Emirates
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
2
22
آقاي صفار كدام يك از برنامه هاي شما براي فرهنگ اين كشور راهگشا بوده است و اصولن شما چه برنامه اي براي فرهنگ ايران داشته ايد در دوران تصدي وزارت فرهنگ؟
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
1
25
برادرعزیز" به عمل کار برآید، به سخندانی یا سخنرانی نیست" مدت زیادی عنان فرهنگ این کشور در دستان جنابعالی بود بفرمائید شما چکار کردید؟ بقول شما آون آقا کنار کاخ ملکه انگلیس جاخوش کرده ؛ شما و همکارانتان در 8سال گذشته چکار کردید؟
برادرعزیز شما فکر میکنید ضربه ای که امثال آقای خاوری و بابک زنجانی و.... به فرهنگ این کشور زده اند کمتر از آقایان خارج نشین وهمکار بی بی سی بوده؟ خوب است همه جناها کوتاهی خودشان را بپذیرند و در صدد جبران باشند چرا " خداوندی که شاهد است خودش حاکم نیز هست"
واقعه بین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
1
23
باسلام، جناب آقای صفارهرندی ، تولیدنسل منوط به فراهم کردن امکاناتی ،مانند: شغل ، وترغیب جوانان به ازدواج ، رفاه می باشد. وقتی جوانان بیکارند . وخانوادها جرات ندارند پسران ودخترانشان را باتوجه به تهیه جهیزیه گران ومخارج سنگین زندگی ازدواج کنند، می خواهید نسل ایرانی ، فرسوده وپیر نشود.فکرمی کنم خیالت از طرف بچه هایت راحت است.اول فکری بحال اشتغال کنید.ببینیدوقتی امنیت شغلی باشد .جوانان باسرعت نور ازدواج می کنند وباخیال راحت تولید مثل خواهند نمود . یاعلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
1
28
با همین ادبیات در طول 8ساله مدیریتشان مردم را بیچاره کردند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
1
29
تحلیلهای دائم آبکی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
21
4
اقا مثل اینکه شما مهدویت و نقش ایرانیان را به فراموشی سپردی
همایون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
1
28
عرب ها نتوانستند فرهنگ و زبان ایران را نابود کنند بسی رنج بردم در سال سی عجم زنده کردم زبان پارس .شما دست از سر زبان فارسی بردارید.
فراز
|
United States of America
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
1
31
افسوس که 200 سال دیگر من و شما نیستیم که به شما بگویم اشتباه کردی .همین ساده انگاری هاست که باعث شده در درک گذشته و حال و آینده موفق نباشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
1
26
بعضی مواقع سکوت چقدر زیباست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
1
23
شماها کاری کردید که جوانها هم دل و دماغ کار ندارند چه برسد به پیرها
علی س
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
29
6
سلام
آقای صفار منظورشون این بوده که وقتی تو سال 1400 آقا ظهور میکنه دیگه نسل ایرانی و عرب و عجم معنی نمیده!! همه میشیم امت واحده اسلام انشالله
ناشناس
|
Canada
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
1
25
در حال حاضر مشکلات عدیده کشور ناشی از عملکرذ این آقایونو همفکرانشان است. اگر قدرت کاملا در دست اینها باشه و مثل 8 سال گذشته عقلا به کنار رانده شوند نه تنها از ایرانی که از ایران هم چیزی باقی نمی گذارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
4
49
از یک طرف تشویق به ازدواج و افزایش فرزند می کنید و از آن طرف یارانه زوجهای جوان و کسانی که در سال 93 صاحب فرزند شده اند را پرداخت نمی کنید، در این اوضاع اقتصادی چه انتظاری از مردم دارید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
تا اقتصاد درست نشود نرخ رشد جمعیت و فرهنگ و .... درست نشود !
یک شهرومد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
2
45
ایشان برمبنای کدام معیار وشاخص متقن وقابل استنادی این پیش بینی را اعلام می کند؟فردی که زمانی ردای وزارت را پوشیده بایستی اظهار نظرهایی از این دست را مستند نماید تابتوان بررسی وقضاوت نمود.
خبرنگار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
2
52
با نظرات آقای صفار هرندی اصلا موافق نیستم
این سخنان توهین مستقیم به نیمی از پیکره جامعه است که با خلوص نیت برای کمک به همسران و حفظ کانون خانواده سختی های محیط کار و جامعه را تحمل می کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
3
27
عجب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
2
61
آین آقا فردا را نمی تونه پیشبینی کنه اونموقع دویست سال دیگه را پیشبینی می کنه! خوب اگه سالها بعد مردم ایران از آفات دولت محبوب این برادر نجات یافتند و زندگی شادی داشتند و ایران از لحاظ رتبه شادی یکی مانده به آخر نبود و بیکاری همه گیری را از دست داد و در روزنامه ها در کنار این همه اخبار جواجور آگهی های استخدام هم مشاهده بشود انوقت دست بکار می شوند ومثل همین ۳۰ سال گذشته که جمعیت از ۳۵ میلیون به ۷۵ میلیون رسید زاد و ولد می کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
1
24
شماکه وزیرارشادبودیدچه کردید
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
1
23
شما هر وقت مجلس را تفكيك جنسيتي كرديد بعد ميتونيد راجع به ادارات هم نظر بدهيد .
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
1
24
در ابیات ایشان یک نگاه نظامی به فرهنگ و تمسخر مخالفانش با ادبیات تحقیر آمیز دیده می شود و یک سری حرف تکراری که مدام می شنویم و موارد اندک اگه راه حلی داده می شوذ اساس آن بر پایه زور است و در حوزه اجتماعی زور جواب نمی دهد چنانچه تا حالا نداده است . ایشان همیشه مسولیت داشته اند بفرمایند زمانی که در کیهان بوده اند یا در زمانی که وزیر ارشاد بوده اند و مسولیت های فرهنگی دیگر به سهم خود در جهت ارتقا فرهنگ چه کار کرذه اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
1
40
كاملا درست ميگويند شايد پنجاه سال هم كافي باشد تا نسل مان
نابود شود البته يك شرط دارد انهم رياست مجدد محمود جان است
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
1
20
’ نشاط و اشتهای عمل و خدمت’ ...!!!
فعلا كه اقايون نشاط و اشتهاي اختلاس دارن... فكر الان واجب تره تا سال 1450
قلي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
2
22
به نظر شما اوضاع ايجاد شده اجتماعي و اقتصادي و بين المللي دولت هاي نهم و دهم در كاهش اشتهاي فرزندآوري كم تاثير داشته؟
چرا تا همين چند وقت پيش در دولت گذشته بودن زن و مرد همكار نامحرم در يك اتاق مسئله ساز نبود؟
نتيجه گيري: شما براي دولت فعلي برنامه سازي و بحران سازي در نظر داريد.........! و دولت نبايد خيلي به اين حاشيه ها توجه كند!
حسین
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
1
30
خدا کنه چمعیت تا 50 سال دیگه نصف بشه! لا اقل نوادگان ما در رفاه و آسایش بدون دقدقه آب و غذا زندگی میکنند
منوچهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
2
19
اوضاع عالم دست خداست ورازقش هم خداست تاکنون 2500سال ایرانی باافتخارزندگی کرده باکم وزیاد ساخته ازاین به بعدهم منتظر اجازه جنابعالی نیست این پیش بینیها دخالت درکارخداست لطفا عاقل باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
1
32
آقاي صفار!
من يك جمعيت شناسم. شما چرا در چيزي كه تخصص نداريد نظرات غيركارشناسي و عاميانه مي دهيد. اين نظر مثل ساير ديدگاه هايتان متاسفانه غلط است. بزرگترين جمعيت شناسان جهان نمي توانند جمعيت بيست سال آينده را پيش بيني كنند ولي جنابعالي با مبنا قرار دادنِ يك جمع و ضرب ساده پيش بينيِ 200 ساله ميكنيد. آقاي صفار! مسايل اجتماعي را اينقدر ساده فرض نفرماييد كه نتيجه اش احمدي نژاد ميشود!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
1
18
ماشاء ا... راجع به همه چی خبر دارن و مطلعند ایشون و دوستان دلواپس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
2
18
پس 200 سال دیگه دنیا جای بهتری برای زندگی میشه
مجتبي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
1
19
ديروز با قطار اتوبوسي اهواز اومدم تهران البته پس از 17 ساعت .خيلي متاسفم براي خودم و مردمي كه مجبورند اين قطار را سوار شوند.اميدوارم كه آقاي هرندي يك بار هم كه شده سوار يكي از اين قطار ها شوند و بعد سخنراني كنند
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
1
17
این آقای هرندی مثل آقای احمدی نژاد همه فن حیفه اما فقط در گفتار. این زبان و قدرت کلام چه کارها که نمیکند. کسی نشناسه فکر میکنه ایشون منجی فرهنگ و سیاست و اقتصاد و نسل و ..... ملت ایران هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
1
18
من هم فکر می کنم با این جاده ها و هواپیما و قطاری که داریم شاید حتی زودتر هم نسل ایرانی منقرض شوند!
تازه روغن پالم تو مواد لبنی و سرطان زایی پارازیت و بنزین آلوده و ریزگردها رو در نظر نگرفتم! چون با احتساب اونها اینکه ما الان وجود داریم خودش نشان از سخت جانی ما ایرانی ها ست!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
1
18
با اين وضعي كه شما و دوستانتان در 8 سال گذشته در تمامي حوزه ها براي اين مردم درست كرديد كه احتمالا 80 سال مي كشد تا به جاي اولش برگردد اقاي بي اطلاع از همه چيز بدان كه فرزند كمتر زندگي بهتر . مي شود پاكستان شد از نظر جمعيتي ولي گرسنه و فقير و ميشود سوئيس يا دانمارك يا سوئد بود با كشوري با ضريب بالاي عدالت اجتماعي و ثروت فراوان براي همه شهروندان .
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
1
18
لطفااول اوضاع فرهنگ واقتصادواخلاق رو درست كنيدكه مدت ازدواجها بيشترازسه ماه وشش ماه بشه بعد به فكرافزايش جمعيت باشيم،درضمن مرد يازنى كه باديدن جنس مخالف مشكل پيدا ميكنه بهتره به روانپزشك مراجعه كنه،تاقبلش خواهروبرادرش روهم نبينه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
1
16
آقا صفار عاقلان دانند
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
1
17
جانم فدای ایران
پرويز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
1
21
باسلام
اين آقاي هرندي و امثالهم فكر مي كنند تازه از كره مريخ بر روي زمين پا نهاده اند و در كشور ايران مستقرگرديده اند طوري اظهار نظر مي فرمايند. انگار كه نه انگاراين مملكت با مشاركت ، همفكري و عملكرد اين حضرات به اين نقطه رسيده است تا زمانيكه دنبال فرافكني باشيم اشتباهات خود را نخواهيم ديد ودستمان ، فكرمان از راه حلهايي كه به اصلاحات واقعي كه موجب شكوفايي اقتصاد و فرهنگ جامعه مي گردد دور خواهد ماند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
2
24
بهتر،نسل ما که زیر بار گرونی و تورم و وضعیت بد اقتصادی و بی آبی نابود شد. شاید اگر جمعیت کم شد و نسلهای بعدی راحت تر زندگی کنند.
نگاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
2
25
خداراشكركنيد كه زنهاهستند وگرنه اين همه محدوديت ها وگيردادن ها وسايرقوانين زن ستبز رابه چه موجوداتي ازمخلوقات اين عالم اعمال ميكرديد. اقايان كمتراحساس حقارت كنند ومانع پيشرفت خانمها نشوند
سلیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
2
27
هر قدر محیط را ضد هم بسازیم حساسیتها بیشتر می شود. به جای جداسازی روی عفت، ادب، احترام و انسانیت کار کنیم. اتفاقا در اداراتی که زن و مرد در کنار هم کار می کنند مردها مجبور می شوند منضبط تر و منظم تر شوند.
امیر
|
United States of America
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
1
3
تو نگران نسل خودت باش
الهه
|
United Arab Emirates
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
1
9
دوستان من یه پیشنهاد دارم کلا شهرها رو تقسیم کنن مردونه زنونه..خیال اقایون دلواپس راحت شه/چطوره؟
نظرات بینندگان