arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۶۸۳۱
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۰۹ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۳

انصاری: جشن یکسالگی دولت را نمی‌توان با استیضاح پاسخ داد/ابراز علاقه نمایندگان برای دفاع از فرجی دانا

انصاری با تاکید بر اینکه فکر نمی‌کنم در زمان بازگشایی دانشگاه‌ها زیبنده باشد که مراکز علمی با چالشی در مدیریت خود مواجه باشند، اظهار داشت: اکثر نمایندگان مجلس در این روزها با ما در ارتباط بوده و برای دفاع از وزیر ابراز علاقه می‌کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: فکر نمی‌کنم جشن یکسالگی دولت را بشود با استیضاح پاسخ داد و انتظار عمومی مردم نیز این نیست.

به گزارش انتخاب حجت‌الاسلام والمسلمین محید انصاری در چهارمین نشست معاونت پارلمانی رئیس جمهور با معاونین امور حقوقی و مجلس دستگاه‌های اجرایی در خصوص استیضاح وزیر علوم گفت: ضمن حرمت نهادن به حقوق قانونی نمایندگان در طرح سوال و استیضاح فکر می‌کنیم وزارت علوم به خاطر اهمیتی که دارد و نقش ارزشمندی که دکتر فرجی دانا ایفا کرده، آموزش عالی کشور در مدار درستی در حال حرکت است.

وی فرجی دانا را فردی محترم، متقی، دانشمند، انقلابی، معتدل و از خانواده‌ای اصیل و خدمت‌گذار دانست و ادامه داد: خاندان ایشان از قدیم در خدمت اسلام و نظام بوده و جناب فرجی دانا دغدغه‌های مسئولان و رهبری درباره آموزش عالی و دانشگاه‌ها را همواره مدنظر قرار داده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه عملکرد فرجی دانا موجب شده تا دانشگاه‌ها در وضعیتی آرام و پرنشاط قرار گیرد، یادآور شد: مهم است که ‌هم‌اکنون دانشگاه‌ها در رشد فعالیت مثبت و ایجاد فضایی پر نشاط دانشجویی قرار گرفته که ما باید آن را حفظ کنیم و از این دستاورد بدست آمده به خوبی نگهداری کنیم. وزیر علوم باید در روز استیضاح از این فرصت برای این دستاوردها استفاده و آن را مطرح کند.

انصاری با تاکید بر اینکه فکر نمی‌کنم در زمان بازگشایی دانشگاه‌ها زیبنده باشد که مراکز علمی با چالشی در مدیریت خود مواجه باشند، اظهار داشت: اکثر نمایندگان مجلس در این روزها با ما در ارتباط بوده و برای دفاع از وزیر ابراز علاقه می‌کنند.

وی افزود: فکر می‌کنیم که نمایندگان مجلس دغدغه مردم را دارند و امیدواریم پس از استیضاح، با رای نمایندگان به ادامه کار فرجی دانا و مخالفت با استیضاح وی موجبات ادامه نشاط دانشگاه‌ها را فراهم کنند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در ادامه به یکسالگی دولت یازهم اشاره کرد و اظهار داشت: فکر نمی‌کنم که جشن یکسالگی را بشود با استیضاح پاسخ داد و  جشن گرفت. انتظار عمومی مردم نیز این نیست.

انصاری ابراز امیدواری کرد مجموع تعاملی که با نمایندگان صورت گرفته با پاسخ وزیر به موارد استیضاح موجب روشن شدن قضایا و ادامه خدمت‌گذاری فرجی دانا در وزارت علوم شود.

ادامه دارد...
منبع: ایلنا
برچسب ها: جشن ، استیضاح ، پارلمان ، دفاع
نظرات بینندگان
انتشار یافته:
در انتظار بررسی: ۸
غیر قابل انتشار: ۰
طغرل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
58
4
اره واقعا این دولت جشن هم داره!!! کدوم یک از وعده ها انتخاباتی اجرا شده که میخواین جشن براش بگیرین؟!
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
پ ن پ دولت مهرورزی شما جشن گرفتن داشت!‌ سعی هم نکن الکی مغالطه کنی. درسته این دولت عملکردش صددرصد مثبت نبوده ولی نه یک سال معیار ارزیابیه این دولته و نه عملکرد دولت در این یک سال آنقدر بد که بخواهیم ناامید شویم.
دوبت روحانی تا اسفند 94 که به امید خدا و مشارکت عظیم مردم ترکیب مجلس عوض بشه نمیتونه بهتر از این عمل کنه.
بانو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
2
33
دفاع از حقوق دانشجویانی که از طبقه ی آقا زاده ها نیستند و فقط به واسطه ی توانمندی و تلاشِ خود پا در عرصه ی علم گذاشته و می گذارند!! عینِ عبادت است...

آقای فرجی دانای عزیز ، با خدا باش پادشاهی کن ،آنچه که مصلحتِ مردم هست رو انجام بده و از هیاهوی عده ای قلیل اما پر از جنجال به خود واهمه راه نده که خدا با تو و دوستانت هست ،مطمئن باش مطمئن باش، مطمئن باش

...ترحم بر پلنگِ تیز دندان
ستم کاری بُود بر گوسفندان
پاسخ ها
پاپتی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
یعنی اگه اکثریت مجلس رأی منفی دادن بازهم قلیلن؟!!!
جعفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
3
11
اي والله به مجيداقاي انصاري،دوستت داريم
نظرات بینندگان