arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۶۸۶۰
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۱ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۳

رئیس دانشگاه آزاد : فرجی‌دانا واقعیت‌ها را برای مردم بازگو کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به موضوع استیضاح وزیر علوم در هفته جاری در مجلس شورای اسلامی، گفت: امیدوارم نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه استیضاح وزیر علوم به خدمات ارزنده و تلاش های این مدیر انقلابی توجه کنند.

دکتر حمید میرزاده  با بیان اینکه همکاری و همدلی میان دانشگاه آزاد و وزارت علوم در یک سال گذشته سابقه نداشته است، اظهار کرد: با تعامل و درایت شخص وزیر بسیاری از مشکلات دانشگاه آزاد در این مدت کوتاه برطرف شده است.

وی همچنین با تقدیر و تشکر از وزیر علوم برای همکاری‌های صمیمانه این وزارت خانه با دانشگاه آزاد اسلامی، تصریح کرد: دکتر فرجی دانا در راستای پیشرفت علمی و افزایش توان علمی دانشگاه در طول یک سال گذشته همکاری صمیمانه ای داشته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر بدنه دانشگاهی کشور به وزیر علوم اعتماد کامل دارند، تصریح کرد: یکی از درخشان ترین اقدامات وزیر علوم در این مدت جلب مشارکت اساتید و اعضای هیات های علمی در انتخاب روسای دانشگاه های کشور است که بی شک یکی از بی سابقه ترین فعالیت های مفید و ارزنده در طول این سال ها بوده است.

وی افزود: مسئولان کنونی وزارت علوم و بسیاری دیگر از بزرگان این وزارتخانه از فرزندان انقلاب هستند که به نظام و رهبری علاقه مندند و برای این آب و خاک و اعتلای آن خون دل خورده اند و حق دارند نسبت به اصلاح و بهبود سیستم های آموزش عالی اقدام کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: دکتر فرجی دانا به خوبی به وظایف وزارتی خود عمل کرده که شاهد این مدعا حل شدن بسیاری از مشکلات آموزش عالی در بخش های دانشگاه های دولتی و غیردولتی در مدت کوتاه وزارت ایشان است.

میرزاده با تاکید بر اینکه آنها حق دارند جور و جفایی که در حق دانشگاه ها و اساتید و دانشجویان شده را به اطلاع مردم برسانند، خاطرنشان کرد: دکتر فرجی دانا باید واقعیت ها را برای مردم بازگوکند چرا که تا کنون کار خلاف قانونی انجام نداده است و حضورش در وزارت علوم موجب امید و نشاط علمی، فرهنگی و سیاسی در دانشگاه ها شده است.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان