arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۶۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۶ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۳

حمایت اولین رییس بعد انقلاب دانشگاه شریف از فرجی دانا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اولین رئیس بعد از انقلاب دانشگاه صنعتی شریف بعد از انقلاب با بیان اینکه وزارت علوم در سالهای گذشته دوران خوبی را طی نکرده است گفت: دکتر فرجی دانا به هتل پنج ستاره نرفته است. حل مشکلات باقی مانده از دوره قبلی در حوزه آموزشی و پژوهشی و تغییر فضای دانشگاهها نیاز به درایتی دارد که ایشان دارای آن هوشمندی است.

دکتر علی محمد رنجبر در گفت وگو با پایگاه خبری امید، در واکنش به استیضاح وزیر علوم گفت: آقای دکتر فرجی دانا از اساتید فرهیخته دانشگاه تهران و فردی بسیار شایسته و توانا در حوزه مدیریت، دانش و برنامه‌ریزی علی الخصوص در شرایط بحرانی می باشند.

وی افزود: تجربه دکتر فرجی دانا در فضای علمی کشور و روند ترقی‌شان در طول بیست سال گذشته دلالت بر این دارد که ایشان به شایستگی به وزارت علوم رسیده اند ویک شبه ره صد ساله را طی نکرده‌اند .

استاد ممتاز دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف تصریح کرد: وزارت علوم در سالهای گذشته دوران خوبی را طی نکرده است و ایشان هم به هتل پنج ستاره نرفته اند. حل مشکلات باقی مانده از دوره قبلی در حوزه آموزشی و پژوهشی و تغییر فضای دانشگاهها نیاز به درایتی دارد که ایشان دارای آن هوشمندی است.

رنحبر یادآور شد: آنچه که برای اینجانب مسلم است این است که غرض از این استیضاح و مشکلات پیش آمده برای آقای فرجی دانا ناشی از ضعف و یا مشکلات مدیریتی نیست و ریشه مشکلات پیش آمده برای ایشان را باید در زمینه های دیگری جستجو کرد.

وی در پایان تاکید کرد: امید است تداوم حضور ایشان در جایگاه وزارت علوم نوید بخش آینده روشنی برای آن وزارت خانه شود و آموزش عالی از خدمات ایشان در آینده نیز بهره مند گردد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: صنعتی ، ستاره ، ترقی ، ممتاز
نظرات بینندگان