arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۷۳۲۰
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۱ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۳

از استقبال سوارکاران عشایر تا همراهی دوچرخه های بنفش با روحانی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : آغاز هفتمین سفر استانی رییس جمهوری به اردبیل با حاشیه هایی همراه بود که شاید استقبال سوارکاران عشایر از روحانی و تاکسیرانان از جالب ترین آنها باشد.


رییس جمهوری برای هفتمین سفر استانی خود ساعاتی پیش وارد فرودگاه اردبیل شد و مسیر فرودگاه تا ورزشگاه جهان پهلوان تختی اردبیل را طی کرد؛ طی این طریق با حاشیه هایی همراه بود.



دکتر حسن روحانی صبح امروز راس ساعت 30 / 9 امروز چهارشنبه وارد فرودگاه اردبیل شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و امام جمعه اردبیل و استاندار اردبیل قرار گرفت.

* در مسیر فرودگاه تا شهر اردبیل پلاکاردهایی توسط نهادها ، اصناف ، ستاد استقبال مردمی و اتحادیه ها با تصاویری از رییس جمهوری و با شعارهایی همچون صلی علی محمد یاور محمد آمد ، دکتر روحانی میزبانی شما افتخار ماست ، رییس جمهور محبوب به دارالارشاد اردبیل خوش آمدید و همچنین به زبانی ترکی « تدبیر لیم امید کاروانی ، اردبیل خوش گلیب سوز» ( کاروان تدبیر به اردبیل خوش آمدی) نوشته شده بود.

* همچنین در مسیر فرودگاه تا شهر اردبیل تعدادی از عشایر سوار بر شتر و اسب و با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران به استقبال رییس جمهوری آمده بودند.

** در مسیر حرکت رییس جمهوری در شهر اردبیل پلاکاردهایی با تصویر رهبر معظم انقلاب و روحانی در کنار همدیگر نصب شده اند که بر روی آن نوشته شده «صلی علی محمد، یاور رهبر آمد»

** تعدادی از تاکسیرانان شهر اردبیل در ابتدای شهر خودروهایشان را در کنار جاده متوقف کرده بودند. روی شیشه های این خودروها پوسترهایی از رییس جمهوری نصب بود و رانندگان نیز در کنار خودروهایشان از رییس جمهوری استقبال کردند.

** مردم بعد از استقبال از رییس جمهوری در خیابان های منتهی به ورزشگاه جهان پهلوان تختی برای رسیدن به سخنرانی روحانی با سرعت به سمت ورزشگاه می دویدند.

همراهی دوچرخه های بنفش با کاروان تدبیر و امید

** تعداد زیادی از استقبال کنندگان سوار بر دوچرخه هایی که با روبان های بنفش، پرچم های جمهوری اسلامی، پوسترهای رییس جمهوری تزیین شده بودند کاروان تدبیر و امید را در شهر اردبیل همراهی می کنند.

** در مسیر خیابان های منتهی به ورزشگاه جهان پهلوان تختی که رییس جموری در آنجا با مردم اردبیل گفت وگو خواهد کرد جمعیت زیادی از اعضای سازمان هلال احمر با دردست داشتن پرچم های جمهوری اسلامی و پوستر رییس جمهوری به استقبال روحانی آمدند.

** کاروان تدبیر و امید در بدو ورود به شهر اردبیل مورد استقبال مردم این شهرستان قرار گرفت.



منبع: ایرنا
نظرات بینندگان