arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۷۸۶۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۰۸ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۳

وزیر اطلاعات: هم‌اکنون مردم راحت نفس می‌کشند و راحت صحبت می‌کنند

وزیر اطلاعات در پاسخ به این سوال که در حوزه وزارت اطلاعات چه تغییراتی نسبت به قبل مشاهده می‌شود، اظهار کرد: آرامشی که هم‌اکنون مردم در همه اقشار جامعه احساس می‌کنند مورد توجه است که این روند ثمره کار جمعی دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی و انتظامی قلمداد می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر اطلاعات گفت: برنامه وزارت اطلاعات این است که امنیت را برای جامعه و برای مردم تعیین کند و نه بر جامعه و نه بر مردم.

به گزارش انتخاب، حجت‌الاسلام و المسلمین محمود علوی  در ارزیابی خود از عملکرد یک ساله دولت، اظهار کرد: خصیصه دولت در یک سال گذشته دوری از جنجال و پرداختن عمقی به کار با برنامه‌ریزی و مطالعه جدی بوده است.

وی افزود: ترسیم راهبردهایی که زیربنای سیاست‌ها و برنامه‌هاست، همچنین کار پخته و سنجیده به دور از هوا و هوس‌ها، شعارها و جنبه‌های احساسی نیز از دیگر ویژگی‌های این دولت بوده است.

وزیر اطلاعات که با ایسنا گفتگو می کرد در پاسخ به این سوال که در حوزه وزارت اطلاعات چه تغییراتی نسبت به قبل مشاهده می‌شود، اظهار کرد: آرامشی که هم‌اکنون مردم در همه اقشار جامعه احساس می‌کنند مورد توجه است که این روند ثمره کار جمعی دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی و انتظامی قلمداد می‌شود.

علوی گفت:‌ الحمدالله فضایی به وجود آمده که مردم ما راحت نفس می‌کشند، راحت صحبت می‌کنند و راحت به کارهایشان می‌رسند و هم‌اکنون در زندگی مردم نگرانی و تشویش جایگاه آنچنانی ندارد.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این‌که آیا شما معتقدید هم‌اکنون نگاه اطلاعاتی و امنیتی بر زندگی مردم ما حاکم نیست؟ گفت: حداقل این است که دستگاه‌های اطلاعاتی وزارت اطلاعات بنا ندارند چنین فضایی بر جامعه حکمفرما باشد و برنامه وزارت اطلاعات این است که امنیت را برای جامعه و برای مردم تعیین کند و نه بر جامعه و نه بر مردم.


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۴۲
غیر قابل انتشار: ۰
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
11
80
سید بزرگوار
خداوند بزرگ نگهدار شما و همه مسوولان گرانمایه ای باشد که هم و غمشان همیشه رضایت خداوند بزرگ و مردم عزیز مملکت دوست داشتنیمونه
امیدوارم خداند رحمان و بزرگ و بلند مرتبه هم همونجور که مردم عزیزمون از شما مسوولین راضی هستند از شما خوبان راضی باشه انشاءالله
هانیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
6
49
انشاالله در کارتون موفق و پیروز باشین.خدا قوت.زنده باد ایران
محسن
|
United States of America
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
0
3
سید عزیز سری هم به خرم اباد بزن تورا خدا
نظرات بینندگان