arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۸۰۰۳
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۲۱ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۳

پورعرب: ترجیح می دهم از این پس کمتر بازی کنم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بازیگر باسابقه سینمای ایران گفت: به دلیل حواشی زیاد سینما ترجیح می دهم از این پس کمتر از گذشته بازی کنم.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار حوزه سینمای ایرنا ابوالفضل پورعرب در حاشیه مراسم تقدیر از جمشید هاشم پور در جمع خبرنگاران درخصوص وضعیت بیماری خود گفت: خوشبختانه سرطانم خوش خیم بوده و مشکلم برطرف شده است. بیماری من آنقدری نبود که بزرگ شد و من را کشتند.

وی درخصوص اینکه آیا به نظر می رسد از سینما جدا شده است اظهار داشت: از سینما جدا نشده ام اما ترجیح می دهم که کمتر بازی کنم و دلیل این مساله حواشی است که در این حرفه می بینم.

سوپر استار دهه 70 سینمای ایران در رابطه با اینکه آیا با تهیه کننده ای برای بازی در فیلم جدیدی صحبت کرده است گفت: با دو تهیه کننده در رابطه با این مساله صحبت کرده ام که هنوز تصمیم نهایی را اتخاذ نکرده ام.

وی در مورد تفاوت سینمای امروز با دهه 70 برای بازیگران گفت: آن زمان شرایط بسیار دشوار بود و ما برای بازی کردن باید خیلی مسائل را پشت سر می گذاشتیم اما امروز شرایط آسان شده و چیزهای زیادی برای پیشرفت بازیگران وجود دارد.

پورعرب در پاسخ به این سوال که چگونه موفق شد به یکی از محبوب ترین بازیگران دهه 70 سینمای ایران و سوپراستار آن دوران تبدیل شود گفت: چون کسی نبود من سوپر استار آن زمان بودم. و این را بدانیم مردم هستند که ما را هنرمند می کنند و هنرمندان جوان باید به این مساله توجه زیادی کنند.

وی با بیان اینکه در هیچ فیلمی حاضر به توهین نبوده است اظهار داشت: در فیلم های من هیچگاه توهین نمی بینید و در طول این همه مدت به هیچ کس حتی در فیلم حرف بدی نزده ام زیرا نمی خواهم این کار تاثیر بدی بر روی خانواده ها بگذارد.
نظرات بینندگان