arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۸۱۸۰
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۰ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۳

اخطار وزیر به رئیس فوتبال

علی کفاشیان در شرایطی برای 4 سال دوم ریاستش از مجمع رأی اعتماد گرفت که با وجود گذشت بیش از 2 سال هنوز ابهاماتی درخصوص آن مجمع و اساسنامه وجود دارد. با این وجود کفاشیان چند روز پیش در مصاحبه ای تأکید کرد که مخالفانش 2 سال دیگر تاب بیاورند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
همه چیز برای آقای رئیس، خوب پیش می رفت و چیزی نمانده بود که علی کفاشیان با تمکین به خواست عمومی و تمدید قرارداد کی روش، بخشی از اعتبار مخدوش شده اش بین اهالی فوتبال را جبران کند.

به گزارش انتخاب علی کفاشیان در شرایطی برای 4 سال دوم ریاستش از مجمع رأی اعتماد گرفت که با وجود گذشت بیش از 2 سال هنوز ابهاماتی درخصوص آن مجمع و اساسنامه وجود دارد. با این وجود کفاشیان چند روز پیش در مصاحبه ای تأکید کرد که مخالفانش 2 سال دیگر تاب بیاورند.

2 سالی که به نظر می رسد ممکن است به انتها نرسیده، مخالفان به هدفشان برسند. مخالفانی که در داخل مجموعه فدراسیون و پیکره فوتبال کم هم نیستند و مترصد فرصت. این فرصت با ماجرای تمدید قرارداد کارلوس کی روش و موضع وزارتخانه در حال شکل گیری است. ماجرای باخت تاریخی به عربستان و برکناری علی دایی از ذهن فوتبالدوستان پاک نشده است. مقطعی که کفاشیان تأکید کرد، «لیوان» دستش نبوده است. حالا هم که آقای رئیس تلاش می کند «لیوان» را دودستی بچسبد، احتمالاً به مواردی اعتنا ندارد که حسابی برای وزیر مهم است.

واکنش های این روزهای محمود گودرزی به داستان تمدید قرارداد کی روش، نشان می دهد موضع وزارت ورزش در مورد امضای قرارداد جدید با این مربی چندان مثبت نیست و این نهاد، ترجیح می دهد با مربی ارزانقیمت تری به کار خود ادامه دهد. گودرزی که با صحبت های یکشنبه اش در نشست خبری در مورد کی روش، بی تمایلی وزارت به حفظ او را علنی کرده بود، حالا در جریان سفر به استان اصفهان، رئیس فدراسیون فوتبال را با یک اولتیماتوم شدید مواجه کرده است. وزیر در ارتباط با قرارداد تازه کی روش در جمع خبرنگاران گفته است: «مربی هر رشته ای هم که باشد، باید تابع قوانین فدراسیون باشد؛ رئیس فدراسیون اسکواش، اسکیت، هاکی و کشتی با کی روش فرقی نمی کنند و در صورتی که رئیس فدراسیون فوتبال نیز اشتباه داشته باشد مجمع را برگزار و رئیس را عوض می کنیم.»

علی کفاشیان در مقاطع مختلف دوران ریاستش بارها زیر تیغ تیز انتقادات منتقدان و اهالی فوتبال قرار گرفت اما هیچ گاه به این شدت زیر ذره بین بالادستی خود و نفر اول ورزش قرار نداشت. حالا به رئیس فدراسیون تأکید شده که در عقد قرارداد با کی روش دچار اشتباه نشود. البته از کنار یک مسأله هم نمی توان به سادگی گذشت؛ طبعاً صحبت های تازه وزیر در صورت رسیدن به فیفا می تواند برای فوتبال ایران خطرناک باشد.

منبع:ایران
نظرات بینندگان