arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۸۱۸۳
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۰ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۳
منابع اطلاعاتی اردنی:

پهپاد جاسوسی اسراییل از یک پایگاه عربستان به سمت ایران پرواز کرده است

در آن گزارش ادعا شده بود دولت اوباما در پی این اقدام اسراییل به رزیم تل آویو و عربستان هشدار داده است ماهواره های آمریکایی دائما در حال رصد کردن وضعیت ایران هستند و هیچ حمله ای به ایران نباید بدون اطلاع قبلی به آمریکا صورت گیرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


ورد نت دیلی نوشت: مقامات امنیتی اردن می گویند که عربستان در پرواز پهپاد جاسوسی که اخیرا سپاه ایران ساقط کرده، به اسرائیل کمک کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل «انتخاب»،  این مقامات امنیتی نوع کمک عربستان را مشخص نکردند اما احتمال دارد که شامل استفاده از پایگاه هوایی سعودی ها بوده باشد.

براساس این گزرش، در نوامبر 2013، خبری در مورد سفر ماموران اسرائیلی به عربستان به منظور یافتن پایگاهی برای استفاده از آن در جهت حمله به ایران منتشر شد.

مقامات مصری در آن زمان گفتند که امریکا در این رابطه پیامی جدی به اسرائیل و عربستان منتقل کرد.

مقامات آمریکا به سران این دو رژیم گفته اند که واشنگتن با استفاده از رادارهای خود، ایران را زیر نظر دارد و هیچ حمله ای بدون اجازه دولت اوباما نباید انجام شود.

روز یکشنبه، سپاه ازسرنگونی یک فروند پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی توسط پدافند نیروی هوا فضای سپاه خبر داد.

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد: یک فروند هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین رژیم صهیونیستی پس از رهگیری توسط پدافند نیروی هوا فضای سپاه مورد اصابت موشک قرار گرفت و سرنگون شد.

برچسب ها: جاسوسی ، نظامی ، وب سایت
نظرات بینندگان