arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۸۲۰۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۲ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۳

وزیر اقتصاد: در آستانه جهش اقتصادی با خروج از رکود هستیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان این که، در آستانه جهش اقتصادی از طریق خروج از رکود هستیم گفت: برای دستیابی به رونق اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی، یکی از راهبردها، افزایش توان ثروت آفرینی کشور از طریق بهبود محیط کسب و کار، ارتقاء نظام مالی کشور، خصوصی سازی و توانمندسازی موثر است.


به نقل از روابط عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی، علی طیب نیا با تبریک روز کارمند اظهار داشت: از این راهبرد بزرگ، کوچک ترین سهم هر کدام از ما، تکریم مراجعان به ویژه مردم و فعالان کسب و کار است.

وی با بیان این که، هیچ کدام از ما نمی تواند یک راهبرد را به تنهایی عملیاتی کند گفت: کارهای کلان از طریق تجمیع تصمیم ها و اقدامات کوچک محقق می شود، زیرا در این شرایط، فقط در صورت به کارگیری خرد جمعی و تعاون همگانی موفق خواهیم شد.

طیب نیا افزود: فرا رسیدن روز کارمند را غنیمت می شمرم و ضمن عرض شادباش و نکوداشت روز کارمند، تندرستی و بهروزی همگان را از پروردگار بزرگ خواهانم.

وی با بیان این که، تعالی نظام اداری کشور وابسته به تلاش صادقانه بزرگ مردان و زنانی است که در سکوت، بی مدعا به خدمت مشغولند گفت: باید اعتراف کرد که در ازای این تلاش، صداقت و خدمت، هیچ دولتی نتوانسته است بطور شایسته و آنگونه که استحقاق مجموعه کارکنان شریف و پر تلاش بوده است جبران زحمت کند.

وزیر اقتصاد افزود: فرارسیدن روز کارمند، فرصتی است برای مدیران دستگاه های اجرایی تا با به اشتراک گذاشتن اولویت ها و دغدغه های کلیدی سازمان و کارکنان که سرمایه های اصلی محسوب می شوند بتوانند به صورت همزمان اهداف و ماموریت های سازمان و مسایل اساسی کارکنان را یکبار دیگر مرور و در جهت تحقق آنها توان و تلاش خویش را بکار گیرند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
9
1
کدام جهش آقای وزیر تورم شکن عزیز ؟؟؟!!! شما میفرمائید تورم را کشیده اید پائین چطور ؟؟!! چگونه ؟؟ معنای تورم به نظر من شش کلاسه بیسواد این است که اگر مبلغی چند ماه پیش داشته ام و فلان عدد کالاهائی خریده ام حالا که اومده پائین تورم باید بتوانم با همان مقدار پول فلان کلاهائی باضافه 2 بتوانم بخرم و این یعنی تورم اومده پائین !! اما هر گز اینطور نشده و با همان پول کالاهائی با فلان مبلغ باضافه 3 دارم میخرم و قدرت خریدم کم شده است این یعنی تورم رفته بالا !!! حالا من بیسواد بیراهه میگویم یا شماهای باسواد دکتر و پروفسور اقتصاد دان ؟؟؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
تورم یک شتابه و کم کردن ازین شتاب ینی رشد منفی تورم که داره طی میشه من طرفدار گرونی موجود نیستم ولی باید به دولت اعتماد داشت و گذاشت تا روز آخر کارشو بکنه و توجه داشت که این ارثیه از 8 سال ویرانی با 1 سال درست نمیشه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
0
5
آقای یا خانم ارجمند کاهش تورم به معنای کاهش قیمت نیست که اگر تورم کاهش پیدا کرد شما بتونید جنسی را که قبلا می خریدید بخرید و دو تا هم اضافه بخرید. کاهش تورم به معنای کاهش شتاب افزایش قیمت می باشد. مثال: فرض کنید در طی سال گذشته تورم 20 درصد بوده و در طی یکسال قبل از ان تورم 30 درصد بوده است این بدین معنی است که اگر در سال گذشته متوسط قیمت کالاها 100 تومان بوده است در انتهای سال به 120 توامن افزایش یافته است ولی در سال قبل از آن اگر در ابتدای سال متوسط قیمت کالاها و خدمات 100 تومان بوده است در انتهای سال به 130 تومان رسیده است. پس سعی کنیم در مسائلی که تخصص نداریم و ادبیات تخصصی انرا نمی شناسیم، نظر قاطع ندهیم
نظرات بینندگان