arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۸۵۷۳
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۶ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۳

گل محمدی :باید سه امتیاز بازی را از چنگ سپاهان در بیاوریم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: این دیدار بازی سختی است زیرا داربی‌ها همیشه حساس است؛ این سه امتیاز خیلی برای ما مهم است و باید از چنگ سپاهان دربیاوریم.

وی افزود: سپاهان مدعی اصلی قهرمانی است اما ما اراده کردیم که این سه امتیاز را کسب کنیم و برای رسیدن به این هدف احتیاج به تمرکز و دوندگی بالایی داریم و باید بگویم که این مسابقه بازی ساده‌ای نیست و می‌خواهم که بازیکنانم در این بازی با تمام وجود بازی کنند.

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان بیان داشت: 3 امتیاز برای ما حیاتی است و چیزی که مهم است، کیفیت بازی ما نسبت به امتیاز آوری تیم است و همه می‌دانند که کیفیت تیم ما بسیار بالا است.

وی ادامه داد: برخی مشکلات بیرونی برای تیم وجود دارد که اگر نبود، جزء 6 تیم نخست جدول بودیم و با وجود بازی خوب، متأسفانه امتیاز خوبی کسب نکردیم و این سه امتیاز سکوی ما برای پرتاب به بالای جدول است.

گل‌محمدی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه نتیجه نگرفتن تیم ذوب‌آهن در فصول گذشته از نظر روانی چه تأثیری بر شرایط تیم گذاشته، خاطرنشان کرد: به نظر من این بحث کاملاً ریشه‌ای بوده اما به هر حال در شرایط ما بی‌تأثیر نیست.

وی گفت: ما نشانه‌هایی درباره خارج شدن از این حالت را می‌بینیم و جنگندگی بازیکنان ما و اینکه آنها در دقیقه 96 گل زدند یا مقابل استقلال خوزستان 10 نفره مساوی کردند، نشان می‌دهد که آنها به این خودباوری رسیده‌اند و برد می‌تواند تأثیر مثبت برای از بین بردن این مسئله داشته باشد.

سرمربی ذوب‌آهن درباره مصدومان و محرومان تیمش برای این مسابقه اضافه کرد: مصدوم ما تنها محسن مسلمان بوده که وضعیت او برای این بازی مبهم است و هادی محمدی محروم تیم است.

منبع: مهر
برچسب ها: امتیاز ، بازی ، سکو ، داربی
نظرات بینندگان