arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۸۹۲۳
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۰۹ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۳

سرمربی منچسترسیتی: ما خلاقانه بازی نکردیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 مانوئل پلگرینی سرمربی منچسترسیتی پس از شکست یک بر صفر تیمش در برابر استوک سیتی خاطر نشان کرد که یک پنالتی مسلم از تیمش نادیده گرفته شد.

 دیدار میان منچستر سیتی و استوک سیتی در هفته سوم لیگ برتر انگلیس شنبه شب برگزار شد و در این دیدار مدافع عنوان قهرمانی با یک گل مغلوب استوک سیتی شد تا این تیم نخستین شکست فصل خود را تجربه کند.

سرمربی شیلیایی سیتی پس از پایان مسابقه به خبرنگاران گفت: این یک شکست تعجب برانگیز بود چرا که ما انتظار شکست برابر استوک را نداشتیم اما این گاهی اتفاق می افتد.ما از همه نفاط تلاش کردیم. ما زیاد خلاق نبودیم و فضایی پیدا نکردیم و این کاری است که استوک انجام داد.

وی ادامه داد: به نظر می رسید بر روی یایا توره خطای پنالتی انجام شده و هرکس که آن صحنه را دید به من گفت که یک خطای واضح پنالتی بوده است.

پلگرینی 60 ساله افزود: دلیل اصلی شکست، عدم ایجاد موقعیت گلزنی بود. ما سعی کردیم که فضایی پیدا کنیم. استوک در نیمه اول و همچنین در نیمه دوم بازی دفاع کرد.

وی در پایان گفت: ما خلاقانه بازی نکردیم. آنها یک گل در ضد حمله در محوطه جریمه خودشان زدند. دیوف 70 متر دوید تا این گل را به ثمر برساند. من به خاطر گلی که آن ها به ثمر رساندند نگران هستم چرا که بسیار ساده اتفاق افتاد.

منبع: گل
برچسب ها: سرمربی ، منچستر ، گل ، چنالتی
نظرات بینندگان