arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۸۹۵۸
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۱ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۳
حکیمی پور:

چمران مرد بسیار محترمی است، اما به مسجد جامعی رای خواهیم داد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
برخی اعضای شورای اسلامی شهر تهران در گفت و گو با خبرنگاران مواضع خود را برای انتخاب رییس شورا مشخص کردند بطوری که محمد مهدی تندگویان و فاطمه دانشور بدون هیچ حرفی رای خود را احمد مسجد جامعی عنوان کردند.
 
چند عضو شورای اسلامی شهر تهران خواستار برگزاری انتخاب ریاست این شورا در روز یکشنبه (امروز) به صورت غیرعلنی شدند.
 
این درحالی است که اصلاح طلبان خواهان برگزاری این انتخابات به صورت علنی در روز سه شنبه شدند.
 
حکیمی پور در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: چمران مرد بسیار محترمی است، اما برای ریاست شورای شهر تهران به احمد مسجد جامعی رای خواهیم داد.
 
عبدالحسین مختاباد نیز با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه انتخابات هیات رییسه شورای شهر امروز برگزار نمی شود، گفت: من در این انتخابات به احمد مسجد جامعی رای می دهم .
 
ابوالفضل قناعتی با بیان این که رای من 100 درصد چمران است، افزود: علنی و غیر علنی بودن جلسه رای گیری برایم فرقی ندارد.
 
محسن سرخ خو با بیان اینکه اطلاعی از برگزاری انتخابات ریاست شورای شهر تهران در روز یکشنبه ندارم، گفت: رای من مشخص است و به احمد مسجد جامعی رای خواهم داد.
 
حجت الاسلام و المسلمین عبدالمقیم ناصحی گفت: هنوز تصمیمی نگرفته است و در زمان مشخص شده رای خود را به صورت مخفی اعلام خواهد کرد.
 
علیرضا دبیر نیز با بیان اینکه احتمال برگزاری انتخابات امروز بسیار بالاست، خاطر نشان کرد: باید ببینیم شرایط چگونه پیش خواهد رفت و رای من بستگی به شرایط دارد.
 
محمد حقانی خواستار برگزاری انتخابات با حضور رسانه ها در صحن علنی شورا شد و گفت: رای من مطمئنا احمد مسجد جامعی است.
 
مرتضی طلایی با بیان مواضع خود و ایستادگی بر اصولگرایی مبنی بر منش خط امام و رهبری گفت: رای من مخفی خواهد ماند و از مواضع خود کوتاه نمی آیم.
 
محسن پیرهادی با بیان اینکه برگزاری انتخابات در دستور جلسه امروز قرار دارد، گفت: من به چمران رای خواهم داد.
 
غلامرضا انصاری، عضو دیگر شواری شهر تهران نیز با اشاره به اینکه اگر قرار باشد انتخابات هیات رییسه انجام شود، باید با حضور رسانه ها باشد، گفت: رای من احمد مسجد جامعی است .
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان