arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۹۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۰۹ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۳

انصاری فرد: قول می دهم در اوساسونا بهترین ها را ارائه دهم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کریم انصاری فردˈمهاجم ملی پوش ایران عصر دوشنبه درمراسم معرفی رسمی خود به عنوان بازیکن اوساسونا گفت که همه تمرکز خودرا دراین تیم خواهد گذاشت و وعده داد که بهترین ها از خود را ارائه دهد.


 به نقل از روزنامهˈنوتیسیاس د ناواراˈ،مهاجم جدید قرمزپوش در کنفرانس مطبوعاتی خود در ورزشگاه ˈال سادارˈپامپلونا اذعان کرد که حضورˈجواد نکونامˈهموطنش در تیم اوساسونا یکˈتاثیر قویˈبرای پذیرفتن پیشنهاد اوساسونا داشت و به این دلیل که از باشگاه و هوادارانش خوب صحبت کرد،از بین سه گزینه ، اوساسونا را انتخاب نمود.

انصاری فرد که روز یکشنبه تمرینات خود با این تیم را در شهرک ورزشی ˈتاخونارˈ آغاز کرد ، از اینکه به بازیکن جدید اوساسونا تبدیل شد ابراز خرسندی نمود و گفت که در این باشگاه با ˈجوی مثبتˈ روبرو شد و پس از تماشای دیدار شنبه شب تیمش مقابل ساراگوسا از تلویزیون ، از بازی هم تیم هایش شگفت زده شد.

وی در مورد آغاز لیگ فوتبال برای اوساسونا تصریح کرد :همه چیز خوب پیش می رود و با پیروزی های بیشتری می توانیم دل هواداران را شاد کنیم .

**مدارک ˈجواد نکونامˈ دریافت شد

از سوی دیگر باشگاه اوساسونا اعلام کرد که باشگاه و هواداران می توانند آسوده خاطر باشند زیرا مدارکی که ˈجواد نکونامˈ برای آغاز بازی در باشگاه لازم داشت ، دریافت شده و این بازیکن در دیدار روزشنبه 6 سپتامبر می تواند در ترکیب تیم مقابل آلاوس شرکت داشته باشد.

باشگاه در این باره خبر داد مدارک مذکور که می بایستی از باشگاه ال کویت ارسال می شد را در آخرین ساعت های شنبه دریافت کردند و بدین ترتیب فدراسیون فوتبال اسپانیا می تواند بازیکن را در لیگ ثبت کند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان