arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۹۴۲۹
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۲ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۳

نمایندگان مجلس به کمپین حمایت از مردم غزه پیوستند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
همه 290 نماینده مجلس شورای اسلامی  به کمپین جهانی حمایت از مردم غزه پیوسند.

سخنگوی کمپین جهانی  محکومیت جنایات تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی وحمایت از مردم غزه در گفتگویی با اشاره به پیوستن نمایندگان مجلس شورای اسلامی به این کمپین ،گفت: اعضای فراکسیون های حمایت از قربانیان ترور ، حقوق بشر، اقلیت های مذهبی و حمایت از معلولان طی دیروز و امروز به این کمپین پیوستند.

سید روح اله لطیفی تاکید کرد ،همه 290 نماینده مجلس در این چهار فراکسیون عضویت دارند و این اقدام  نمایندگان مجلس  در پیوستن به این کمپین جهانی نشان از حمایت قاطع قوه مقننه از مردم فلسطین دارد.

لطیفی افزود: نتیجه  همکاری پایگاه اطلاع رسانی قربانیان ترور و اعضای فراکسیون تازه تاسیس حمایت از قربانیان ترور مجلس همراهی قاطع مجلس را به همراه داشته  که امیدواریم  از این پس شاهد همکاری بیشتر خانواده های شهدا و نمایندگان مجلس در دو جبهه دیپلماسی پارلمانی و
دیپلماسی عمومی و غیر دولتی باشیم.  

مدیر پایگاه اطلاع رسانی قربانیان ترور در پایان خبر ازپیوستن بیش از 450هزار نفر و 52 تشکل و نهاد ملی و بین المللی به  این کمپین داد.

گفتنی است  برای اعلام انزجار از جنایات تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی و اعلام  حمایت از مردم مقاوم و مظلوم فلسطین با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی قربانیان ترور می توان به کمپین حمایت از مردم غزه پیوست.   
نظرات بینندگان