arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۹۴۵۵
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۴ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۳

ارسال نامه هایی بر علیه نامزد ایران در انتخابات هیات رییسه فیلا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 در حالی که انتخابات هیات رئیسه فدراسیون بین المللی کشتی (فیلا) روز یکشنبه آینده درشهر تاشکند ازبکستان برگزار می شود، نامه هایی بر علیه نامزد ایران در این انتخابات به فیلا ارسال شده است.


به گزارش ایرنا که نسخه ای از این نامه ها را دریافت کرده است، این نامه ها همچنین به فدراسیون های ملی برخی کشورهای با نفوذ نیز ارسال شده است.

امیر رضا خادم به عنوان نامزد ایران در انتخابات هیات رییسه فیلا معرفی شده است.

چنین نامه هایی در حالی ارسال شده که طی چند روزاخیر خبرهایی در باره دور شدن حامیان مالی فدراسیون کشتی ازجمله یک حامی 12میلیاردی در آستانه مسابقات جهانی و بازیهای آسیایی، منتشر شده و حاشیه هایی برای کشتی ایجاد کرده است.

در این نامه ها به موضوعاتی مانند مخالفت امیررضا خادم با نناد لالوویچ پس از عضویت در هیئت رئیسه فیلا، دوری چندین ساله وی از بدنه کشتی و همچنین رایزنی های صورت گرفته با برخی کشورها از جمله کشورهای آفریقایی برای نفوذ بیشتر در فیلا و عدم مقبولیت لالوویچ در ایران و حمایت از مارتینتی رئیس مخلوع فیلا اشاره شده است.

فدراسیون کشتی ایران درچند ماه اخیر رابطه مناسبی بافدراسیون بین المللی کشتی و برخی کشورها از جمله در آفریقا برقرار کرده است تا بعد از سال ها بتواند یک کرسی در فیلا کسب کند.

باتوجه به حضور رقبای سرسختی همچون مامیاشویلی، تدیف، هه گه دوش و چندین رقیب دیگر از کشورهایی مانند ژاپن شانس بسیار کمی برای موفقیت نماینده ایران در هیات رئیسه فیلا وجود دارد.
منبع: ایرنا
برچسب ها: فیلا ، تاشکند ، فدراسیون ، کشتی
نظرات بینندگان