arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۹۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۰ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۳

حامد حدادی: برای برد صربستان به میدان رفتیم/ سطح بسکتبال برزیل و اسپانیا با ما فرق دارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ارزشمندترین بسکتبالیست‌ آسیا معتقد است که ایران می‌توانست برابر صربستان برنده شود اما عجله کردن برابر این تیم و چهار خطا شدن خودش اجازه نداد که تیم ملی به این هدف برسد.

حامد حدادی پس از پیروزی تیم ملی بسکتبال ایران برابر مصر درباره عملکرد ملی‌پوشان در جام‌جهانی صحبت کرد. او درباره دیدار برابر اسپانیا و برزیل اظهار کرد: بازی با اسپانیا و برزیل بحثی جدا دارد؛ چرا که این دو تیم واقعا قدرتمندتر از ما بودند. هم از نظر بدنی و هم از نظر تجربی برابرشان کم آوردیم. ما سعی کردیم که بهترین نمایش را داشته باشیم اما متاسفانه فاصله امتیازی زیاد شد. سطح بسکتبال آنها با ایران فرق می‌کند. در این دو مسابقه کوارتر سوم و چهارم اختلاف زیاد شد.

او با اشاره به رقابت با صربستان بیان کرد: در بازی با صربستان به شخصه دوست داشتم برنده شویم. من و همه بازیکنان برای برد وارد میدان شدیم. خیلی خوب بازی کردیم اما متاسفانه با 4 خطا شدن من و عجله بازیکنان بازی را از دست دادیم و نتوانستیم برنده شویم. هر وقت اختلاف در بازی‌های بزرگ زیاد شود دیگر جای جبران نیست؛ چرا که حریفان به خوبی از آن فاصله استفاده می‌کنند و پیش می‌روند.

حدادی درباره دیدار با مصر گفت: بازی خوبی بود. در کوارتر اول خیلی خوب بودیم اما در کوارتر دوم کمی تمرکز از دست رفت و فقط هم در همان کوارتر شکست خوردیم. در آن زمان نتوانستیم جلوی شوت‌های سه امتیازی‌شان را بگیریم و فاصله کم شد اما خدا را شکر با تلاش بازیکنان توانستیم بازی را با برد پشت سر بگذاریم.

او در پاسخ به این سوال که آیا افزایش فاصله دو تیم در نیمه دوم به دلیل افت بدن بازیکنان بود، بیان کرد: آن تیم‌ها خیلی قدرتمندتر از ما بودند و من هم فکر می‌کنم که فشار زیادی که به ما آوردند، باعث می‌شد از نظر بدنی کم بیاوریم و توپ‌های زیادی را از دست بدهیم. قدرت بدنی آنها از ما بیشتر است.

بهترین سنتر آسیا در پاسخ به این سوال که آیا نبودن یک بازیکن پست یک در کنار مهدی کامرانی فشار روی تیم را بیشتر نکرده‌است و حضور عرفان نساج پور در تیم نمی‌توانست به سود تیم باشد، بیان کرد: ما سجاد مشایخی را داشتیم که او مصدوم شد. درباره عرفان نیز تصمیم مربیان بود که با تیم نباشد اما سجاد با ما بود.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان