arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۹۵۵۷
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۰ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۳

تاتا: شایسته چنین بردی بودیم/ مسی را به حال خود بگذارید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین از پیروزی پر گل برابر آلمان در دیداری دوستانه خوشحال است و به ستایش از آنخل دی ماریا پرداخت.

تیم ملی فوتبال آرژانتین انتقام شکست سنگین برابر آلمان در جام جهانی 2014 برزیل را گرفت و توانست در دیداری دوستانه با نتیجه پر گل چهار بر دو از سد حریف خود بگذرد.

ستاره این دیدار بدون شک آنخل دی ماریا بود که یک گل به ثمر رساند و سه پاس گل هم داد. خراردو مارتینو سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین بعد از این پیروزی پر گل به ستایش از دی ماریا پرداخت و گفت: دی ماریا نشان داد که یکی از پنج بازیکن برتر فوتبال جهان است. خوشحالم که او در این دیدار توانست تا این اندازه خوب ظاهر شود. دی ماریا بازیکن بسیار خوبی است و ما به توانایی های او ایمان داریم. تیم ملی فوتبال آرژانتین به بازیکنانی مانند او نیاز دارد.

او ادامه داد: از عملکرد شاگردانم در دیدار برابر آلمان کاملا رضایت دارم. ما در این دیدار چند غایب بزرگ مثل لیونل مسی، ماکسی رودریگس و گارای داشتیم، با این حال بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و با اقتدار برابر حریف خود به پیروزی رسیدیم. بازیکنان آرژانتین با شور و هیجان بسیار بالایی بازی می‌کردند. وقتی آنها را این گونه می‌دیدم آرام می شدم و اعتماد به نفس پیدا می کردم.

سرمربی سابق بارسلونا در پایان سخنان خود درباره لیونل مسی هم گفت: با مسی یک سال کار کرده ام .همواره درباره رابطه ما شایعاتی وجود داشته است. بنابراین با چنین شرایطی بیگانه نیستم. از چنین شایعاتی بیزار هستم و دیگر به تنگ آمده‌ام. نمی خواهم به آنچه در رسانه ها درباره آسیب دیدگی لیونل مسی آمده است گوش دهم. رسانه ها باید مسی را به حال خود بگذارند تا با نهایت آرامش به تیم ملی کشورش کمک کند.

دی ماریا هم که سهم بسزایی در این پیروزی پر گل تیمش داشت، بسیار خوشحال است. او پس از بازی گفت: از این پیروزی پر گل و مقتدرانه برابر قهرمان جهان خوشحال هستم؛ اگر چه که این دیدار دوستانه بود. بعد از شکست در فینال جام جهانی برابر آلمان اعتماد به نفس خود را از دست داده بودیم اما الان با این پیروزی دیگر اعتماد به نفس خود را به دست آوردیم. بدون شک همه ما از این پیروزی خوشحال هستیم. همه چیز طبق روال پیش رفت و پیروزی ارزشمندی را به دست آوردیم. درست است که چند بازیکن کلیدی خود را در اختیار نداشتیم اما چهار با دروازه آلمان را باز کردیم.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان