arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۹۵۹۳
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۲ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۳

ناصرابراهیمی: تراکتورسازی نسبت به پرسپولیس برتری فنی دارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مربی، پیشکسوت وکارشناس فوتبال کشورباتاکیدبر حساسیت خاص بازی دو تیم تراکتورسازی و پرسپولیس، گفت: با توجه به بازی های قبلی این دو تیم تراکتورسازی نسبت به حریف خود برتری فنی دارد.


ناصر ابراهیمی  تقابل دو تیم مدعی و پرهوادار قرمز فوتبال کشور را مهم خواند و اظهار کرد: بدون تردید این بازی یکی از مهیج ترین بازی های لیگ برتر است و سابقه دیدارهای قبلی دو تیم نیز این موضوع را آشکار می کند.

وی بااشاره به بررسی های خود ازشش بازی قبلی تراکتورسازی و پرسپولیس، گفت: تراکتور تیم خوب، دونده و بسیار باانگیزه ای است که تا به حال تنها یک شکست مقابل پدیده در مشهد داشته است که البته در این بازی تراکتور در فرم طبیعی خود نبود.

ابراهیمی افزود: تراکتورسازی از هافبک های دونده و جنگنده ای برخوردار است که برگشت به عقب های بسیار سریع و بهتری نسبت به حریف تهرانی خود دارد که می تواند برای هر تیمی خطرناک باشد.

وی ادامه داد: در عین حال این تیم تبریزی در قسمت دفاع با مشکلاتی مواجه است که باید دفاع های کناری بیشتر به مدافعان میانی کمک کرده و آنها را پوشش دهند، ضمن اینکه مهاجمان تراکتورسازی بسیار سریع و زهردار هستند.

مربی پیشین پرسپولیس درباره وضعیت این تیم نیز گفت: پرسپولیس با برد هفته قبل مقابل صبای قم تا حدودی از بحران روحی و روانی خارج شد و به لحاظ انگیزه نیز در وضعیت خوبی قرار دارد که این می تواند جدال هر دو تیم را بسیار مهیج و دیدنی کند.

ابراهیمی با بیان اینکه فردا روز مهمی در فوتبال کشور است، گفت: به نظرم فردا حداقل 80 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حاضر می شوند که نیمی از این تعداد به طور قطع هوادار تراکتورسازی خواهد بود که همین امر بر هیجان و حساسیت این بازی مهم می افزاید.

وی، با اشاره به موطن اصلی خود، اظهار کرد: خون من آذری است و هر دو تیم برای من اهمیت دارند و زمانی که هنوز تراکتور به لیگ برتر صعود نکرده بود ما در پرسولیس همراه علی پروین بارها اعلام کرده بودم طرفدار آذربایجان هستیم.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه فوتبال دوستان و هواداران هر دو تیم انتظار دارند فردا بازی جذاب و زیبائی را مشاهده کنند، گفت: علی دائی و رسول خطیبی که جزو مربیان جوان کشور به شمار می روند باید در این دیدار توانائی های فنی خود را رو کنند و با ارایه فوتبالی تهاجمی تماشاگران حاضر در ورزشگاه و بینندگان تلویزیونی را راضی نمایند.

وی اضافه کرد: با گذشت شش هفته از لیگ برتر دیگر بهانه ای برای عدم هماهنگی و خستگی در تیم ها پذیرفته نیست.

پیشکسوت فوتبال ایران در پاسخ به سئوالی مبنی بر نتیجه این بازی در سرنوشت مربیان، گفت: من به تمامی مدیران باشگاه توصیه می کنم به هیچ عنوان تا نیم فصل دست به تغییرات در کادر فنی نزنند.

ابراهیمی افزود: اگر در بازی فردا پرسپولیس نتیجه را واگذار کند نباید مسئولان این تیم انگشت اتهام را به سمت دائی ببرند چون این بازی یکی از 30 بازی لیگ برتر است و نباید مثل عرب ها با یک نتیجه دست به تغییر مربی بزنیم.

وی اضافه کرد: حتی اگر در بازی فردا پرسپولیس شکست خورد باید علی دائی همچنان به کار خود ادامه دهد.

دیدار تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی فردا /جمعه/ راس ساعت 18 و 50 دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران براگزار می شود.

تراکتورسازی با 13 امتیاز در رده دوم و پرسپولیس با هفت امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان