arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۹۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۴ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۳

استیلی:کریمی بازیکن و مربی بزرگی است/ باشگاه راه آهن آماده همکاری با او در هر پستی است

استیلی با تاکید براینکه، در طول هفته گذشته برای بهبود شرایط روحی - روانی بازیکنانش تلاش کرده است، افزود: امیدوارم فردا مقابل صبای قم بازی خوبی انجام داده و با کسب سه پیروزی تیم به شرایط مطلوب خود باز گردد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 سرمربی تیم فوتبال راه آهن تهران گفت: زمانی باعلی کریمی همبازی بوده و زمانی مربی این بازیکن شدم، بر همین اساس از این بازیکن برای همکاری دعوت کردم تا با هر عنوان که مایل است با ما همکاری کند اما وی ناگهانی از فوتبال خداحافظی کرد.


به گزارش انتخاب حمید استیلی روز پنجشنبه در نشست پیش از دیدار تیم های فوتبال راه آهن و صبای قم با بیان اینکه به نظر کریمی احترام می گذارد، افزود: کریمی بازیکن و مربی بزرگی است و هر وقت مایل باشد ما آماده همکاری با وی در هر پست یا هرجایی که بخواهد، هستیم.

وی در ادامه با تسلیت به مناسبت چهلمین روز درگذشت ناصر احمد پور ، ادامه داد: دیدارمقابل صبا بازی مهمی است، زیرا در حال حاضر این تیم جایگاه هشتم را در جدول دارد و ما در جایگاه دهم ایستاده ایم.

وی با بیان اینکه تیم راه آهن بعد از بازی با پدیده دچار افت شده است، گفت:در دیدارباپدیده اشتباهات زیادی درخط دفاعی داشتیم و به همین دلیل نتیجه بازی راسه برصفربه حریف واگذار کردیم واین مساله موجب افت روحی روانی بازیکنان ما شد.

استیلی با تاکید براینکه، در طول هفته گذشته برای بهبود شرایط روحی - روانی بازیکنانش تلاش کرده است، افزود: امیدوارم فردا مقابل صبای قم بازی خوبی انجام داده و با کسب سه پیروزی تیم به شرایط مطلوب خود باز گردد.

وی اضافه کرد:تیم صبای قم راکاملا آنالیز کردیم و اگرچه صمدمرفاوی از دوستان خوب من است اما خیلی امیدوارم که بتوانیم این تیم را فردا شکست دهیم.

استیلی درخصوص مالکیت تیم راه آهن و مشکلات واگذار نشدن این باشگاه به بخش خصوصی نیزگفت: بازیکنانم مشکلات مالی دارند واین مساله موجب رنجش آنان شده است و شخصا از تمام آنان خجالت می کشم زیرا هر هفته برای حل مشکلات آنان قول می دهم اما این مشکلات همچنان پابرجاست.

سرمربی تیم راه آهن با اشاره به اینکه دادستانی در حال انجام اقدامات اداری است، اضافه کرد: بازیکنان به دلیل اعتمادی که به کادر فنی و بازیکنان دارند این شرایط را تحمل می کنند ومن نیز از آنان متشکرم.

استیلی گفت: تاکنون بی انضباطی و رفتارهای غیر اخلاقی ازبازیکنان ندیده ام و امیدوارم هر چه زودتر مشکلات باشگاه برای واگذاری به بخش خصوصی حل شود.

سرمربی تیم راه آهن تهران در خصوص نتیجه نگرفتن تیمش در بازی های اخیر گفت: تیم جوانی داریم باید کار کنیم تا به شرایط مطلوب آمادگی برسد ، ضمن اینکه آخرین تیمی هستیم که در این فصل تشکیل شده است در ترکیب تیم پنج بازیکن داریم که برای نخستین تجربه لیگ برتری شان را کسب می کند و این مسایل غرامت خاص خود را دارد که باید تیم پرداخت کند.

برای بازی با صبای قم محروم نداریم اما مهدی زارع نورمحمدی مصدوم هستند و بهادرعبدی از مصدومیت کوچکی رنج می برد که برای حضور در برابر صبا منتظر اعلام نظر پزشک تیم در خصوص این بازیکنان هستم .
منبع: ایرنا
برچسب ها: راه آهن ، سرمربی ، صبا ، مربی
نظرات بینندگان