arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۹۶۱۰
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۴ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۳

انفجاری شدید محله رسالت مشهد را لرزاند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حوالی ساعت 11 پیش از ظهر امروز انفجار شدید یک منزل مسکونی در منطقه رسالت مشهد آتش‌نشانان را به محل حادثه کشاند.

ابوالفضل تیموری مدیر منطقه 3 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد  دراین باره گفت:‌ حوالی ساعت 11:30 ظهر امروز یک مورد حادثه انفجار منزل مسکونی در منطقه رسالت مشهد به مرکز فوریت‌های 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن آتش‌نشانان 5 ایستگاه در قالب 45 نیروی انسانی و 15 خودرو به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل افزود: آتش‌نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که انفجار موجب تخریب صد درصدی یک منزل مسکونی دو طبقه شده و به ساختمان‌های مجاور نیز خسارات جدی وارد کرده است.

تیموری با بیان این که هم اکنون نیز عملیات نجات در منطقه ادامه دارد، گفت: تا کنون یک دختر بچه و زنی میانسال از زیر آوار خارج شده و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل داده شد‌ه‌اند.

مدیر منطقه 3 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با بیان این که از هلال‌احمر و شهرداری نیز درخواست کمک کرده‌ایم، اظهارکرد:‌ هم اکنون عملیات جستجو در زیر آوار ادامه دارد و پس از اتمام عملیات جستجو، آتش‌نشانان اقدام به ایمن سازی محل خواهند کرد.

وی با بیان این که شدت این حادثه به حدی بوده که شیشه‌های خانه‌ها و مغازه‌های اطراف نیز شکسته یا دچار ترک‌خوردگی شده‌اند، گفت: در خصوص علت حادثه باید کارشناسان جزییات را بررسی کنند؛ اما به احتمال زیاد انفجار گاز باعث وقوع این حادثه شده است.

  برخی از شاهدان در محل از آسیب‌دیدگی یکی از ساکنان خانه مجاور نیز خبر داده‌اند؛ اما تا کنون این موضوع به تایید عوامل آتش‌نشانی نرسیده است.


منبع: ایسنا
نظرات بینندگان