arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۹۶۲۱
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۵ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۳

عارف دوباره رئیس انجمن رمز ایران شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 یازدهمین دوره کنفرانس بین المللی انجمن رمز در دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران برگزار شد و محمد رضا عارف به مدت 2 سال مجددا رئیس انجمن رمز ایران شد.


یازدهمین کنفرانس بین المللی انجمن رمز ایران با هدف هم افزایی دانش و انتشار یافته های نو و بدیع در زمینه امنیت اطلاعات و رمزشناسی، برگزار شد. آشنایی و ارتباط میان اساتید، پژوهشگران، صاحب نظران، متخصصان، سیاستگذاران و علاقمندان حوزه امنیت فضای تبادل اطلاعات، بررسی چالش های علمی و اجرایی در فرآیند کاربری آن در فضای مجازی و تاکید بر امن سازی فضای تبادل اطلاعات در کشور از دیگر اهداف برگزارکنندگان این کنفرانس بود.

محمدرضا عارف که در این کنفرانس حضور پیدا کرد ضمن بازید از غرفه های نمایشگاه جانبی این کنفرانس از نزدیک در جریان پیشرفت های حاصل شده در این زمینه قرار گرفت و با حضور در بخش ارائه مقالات پوستر به مرور این مقالات پرداخت. سپس در مجمع عمومی انجمن رمز حضور پیدا کرد. در این مجمع ابتدا رئیس دوره گذشته گزارش یک ساله انجمن را ارائه کرد. پس از آن با انتخاب رئیس و ناظر برای جلسه مصوبات سال آینده این انجمن با رای اعضا به تصویب رسید. در انتها نیز انتخابات برای انتخاب هیئت اجرایی سال آینده انجمن برگزار شد که دکتر عارف به مدت 2 سال مجددا رئیس انجمن رمز ایران شد.
منبع: ایرنا
برچسب ها: رمز ، انجمن ، انتشار ، کنفرانس
نظرات بینندگان