arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۹۶۳۵
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۶ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۳

دایی: بازی با تراکتور سخت‌ترین دیدار ما است/ درخواست سرمربی پرسپولیس از هواداران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل تراکتورسازی تبریز، خاطرنشان کرد: تمام بازی‌های پرسپولیس همیشه سخت است اما این بازی یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما خواهد بود. امیدوار هستم که بتوانیم بازی خوبی ارایه دهیم تا هواداران راضی از ورزشگاه خارج شوند.

وی تاکید کرد: فردا بازی بسیار مشکلی برای ما خواهد بود و از هواداران خواهش می‌کنم برای حمایت از تیم خود به ورزشگاه آمده تا با تشویق بازیکنان، تیم را جهت پیروزی شارژ روحی کنند.

سرمربی پرسپولیس تهران، تراکتورسازی را یک تیم بسیار خوب خواند و افزود: تیم تراکتورسازی در چند هفته اخیر بازی‌های بسیار خوبی از خود ارایه کرده و توانسته امتیازات خوبی را جمع آوری کند اما به بازیکنانم اعتقاد دارم و می‌دانم که آنها فردا مقابل تراکتور با تمام توان بازی خواهند کرد تا بتوانند سه امتیاز این دیدار از آن خود کنند.

وی تاکید کرد: متاسفانه ما الان چند بازیکن مصدوم داریم که مطمئن باشید با رسیدن آنها به تمرینات گروهی شرایط ما هر روز بهتر از روز گذشته خواهد بود.

دایی در پایان گفت: همیشه در شهرستان هواداران بیشماری برای تشویق تیم ما به ورزشگاه می‌آیند و من امیدوار هستم که فردا در تهران نیز هواداران ما حضور گسترده داشته باشند تا عاملی برای پیروزی مقابل تراکتورسازی تبریز محسوب شوند.

منبع: مهر
نظرات بینندگان
انتشار یافته:
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
0
0
پرسپوليس خيلي وقته مرده آقا.
تراكتور رو عشقه.
نظرات بینندگان