arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۹۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۹ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۳

پاکستان: گزارش فعاليت گروه تروريستي «داعش» در پاکستان صحت ندارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوي وزارت امور خارجه پاکستان در واکنش به گزارش‌هايي مبني بر حضور و فعاليت عناصر گروه تروريستي داعش در خاک پاکستان گفت: گزارش فعاليت «داعش» در پاکستان صحت ندارد.

«تسنيم اسلم» سخنگوي وزارت امور خارجه پاکستان در واکنش به گزارش‌هايي مبني بر حضور و فعاليت عناصر گروه تروريستي داعش در خاک پاکستان گفت: گزارش فعاليت «داعش» در پاکستان صحت ندارد.

وي افزود: گزارش حضور و فعاليت عناصر گروه تروريستي داعش در مناطق قبايلي پاکستان صحت ندارد، ارتش با همه تروريست‌ها مبارزه مي‌کند و اکنون ان مبارزه در ميانه راه موفقيت و پيروزي قرار دارد.

اسلم در رابطه با سفر رئيس‌جمهور چين به اسلام‌آباد و احتمال تعويق در اين سفر به دليل اوضاع سياسي پاکستان گفت: سفر رئيس‌جمهور چين براساس برنامه انجام خواهد شد و اکنون 2 طرف بر سر زمان انجام اين سفر در حال گفت‌وگو هستند.

پيش از اين برخي رسانه‌هاي پاکستان از حضور و فعاليت برخي عناصر وابسته به گروه تروريستي داعش در مناطق قبايلي پاکستان به ويژه در کمپ‌هاي مربوط به مهاجرين افغان خبر داده بودند.

همچنين گفته مي‌شد برخي گروهک تروريستي منزوي در خاک پاکستان حضور گروه تروريستي داعش را مفتنم شمرده و براي مطرح کردن خود در جامعه امنيتي پاکستان به اعلام حمايت از اين گروه پرداخته بودند.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان