arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۹۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۰ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۳

عبدالله ویسی : نتوانستیم از گل برتری خود محافظت کنیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت : بعدازاینکه از تیم فوتبال پدیده مشهد جلو افتادیم نتوانستیم از گل برتری خود درمقابل این تیم محافظت کنیم .

تیم فوتبال استقلال خوزستان درجریان هفته هفتم مسابقات لیگ برتر باشگاه های ایران پنجشنبه شب در مقابل تیم پدیده مشهد به نتیجه مساوی یک بر یک رضایت داد.

عبدالله ویسی که درخاتمه بازی تیمش در برابر تیم پدیده مشهد با خبرنگاران دراهواز مصاحبه می کرد اظهارداشت : بعداز اینکه دراین بازی ازحریف خود پیش افتادیم ، یک لیدر درزمین نداشتیم تا به کمک دیگر بازیکنان بازی را اداره کند و این یک نقص است که باید به فکر چاره و حل آن باشیم .

ویسی گفت : دیدار ما با تیم فوتبال پدیده مشهد یک بازی خوب بود و دو نیمه متفاوت داشت .

وی اظهارداشت : در نیمه اول ما تیم برتر میدان بودیم و چند موقعیت گل داشتیم اما نتوانستیم از این فرصتها همانند بازیهای گذشته استفاده کنیم .

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود : در نیمه دوم پدیده تیم برتر میدان بود ودر دقایقی از بازی تیم ما را تحت فشار قرارداد .

وی با اظهار رضایت از بازیکنانش گفت : من به عمل کرد تیم خود امیدوار هستیم ضمن آنکه باید به فکر ترمیم تیم به خصوص جذب یک مهاجم گلزن باشیم ،و باید این کار را درنیم فصل انجام دهیم .
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان