arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۹۷۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۰۹ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۳

انتشار اخباری از کشته شدن ابوبکر البغدادی در حمله جنگنده‌های آمریکایی

همزمان ابوبکر زیباری، رئیس ستاد ارتش عراق در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که جنگنده‌های عراقی دست به عملیاتی زدند که با کشته شدن ابوهاجر السوری پایان یافت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سایت "دیلی بیست" آمریکا گزارش داد که حملات جنگنده‌های آمریکایی به پایگاه‌ مشخصی در تل‌عفر در شمال عراق به هلاکت سه تن از سرکرده‌های برجسته داعش از جمله ابوبکر البغدادی انجامیده است.

 به گزارش انتخاب سایت دیلی بیست آمریکا به نقل از یکی از افسران سابق ارتش لیبی گزارش داد: پس از آنکه ابوبکر البغدادی، رهبر داعش در حمله هوایی جنگنده‌های عراقی یا آمریکایی در تل عفر واقع در شمال عراق به شدت زخمی شد به سوریه انتقال داده شده اما در سوریه جان داد.

در همین حال روزنامه دیلی میل انگلیس گزارش داد که جان کری، وزیر خارجه آمریکا به باراک اوباما، ‌رئیس جمهوری این کشور خبر کشته شدن سه تن از سرکرده‌های داعش را در هنگام نشست سران ناتو در ولز اعلام کرد.

در همین حال مسئولان امنیتی غرب خاطرنشان کردند که چند روز پس از انتشار فایل ویدئویی سربریدن استیون ستلوف، خبرنگار آمریکایی توسط داعش، جنگنده‌های آمریکایی مقرهای داعش را در مرکز موصل هدف قرار داده که این حملات به کشته شدن سه تن از سرکرده‌های داعش از جمله ابوهاجر السوری، دست راست ابوبکر البغدادی انجامید.

همزمان ابوبکر زیباری، رئیس ستاد ارتش عراق در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که جنگنده‌های عراقی دست به عملیاتی زدند که با کشته شدن ابوهاجر السوری پایان یافت.

وی با بیان اینکه حملات صورت گرفته در استان نینوا در پی اطلاعات مشخص شده صورت گرفت تاکید کرد که این عملیات به هدف خود دست یافت.

روزنامه دیلی میل نیز در گزارشی در مورد نشست سران ناتو در ولز اعلام کرد که خبر کشته شدن سه تن از سرکرده‌های داعش را جان کری با آرامش از طریق یادداشتی به اوباما در حالی که نشست دو جانبه‌ای با دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس برگزارکرده بود مطرح کرد و پس از آن سالن کنفرانس از خبرنگاران و رسانه‌ها خالی شد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۵
غیر قابل انتشار: ۰
آریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
0
93
خدا رو شکر ....
انشااله که صحت داشته باشه ....
انشااله خداوند زمین را از وجود نحس مخلهای آرامش و امنیت پاک کند.
نظرات بینندگان