arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۹۹۵۳
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۱ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۳

لوو: اسپانیا جدی‌ترین رقیب ما برای قهرمانی در اروپاست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی تیم ملی آلمان از اسپانیا به عنوان جدی ترین رقیب تیمش برای قهرمانی در جام ملت‌های اروپا خبر داد.

  آلمان در اولین دیدار خود پس از جام جهانی به مصاف آرژانتین رفت و با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد. ماریو گومس در بازی دوستانه آلمان و آرژانتین در ترکیب تیم کشورش به میدان رفت ولی نمایش خوبی نداشت و چند فرصت گلزنی را از دست داد. این مهاجم که به دلیل مصدومیت در جام جهانی برزیل غایب بود، در اولین دیدار پس از جام جهانی به میدان رفت ولی هواداران آلمانی این بازیکن را به دلیل بازی ضعیفش "هو" کردند.

یوآخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان به حمایت از مهاجم تیمش پرداخت و گفت: ‌گومس اگر آماده باشد یکی از بهترین مهاجمان فعلی فوتبال جهان است. هو کردن بازیکن خودی چیز خوبی نیست. باید از گومس حمایت کرد تا بتواند به شرایط خوب خود برسد. هواداران فوتبال باید از بازیکنان تیم حمایت کنند. در حال حاضر چند بازیکن تیم به تازگی از بند مصدومیت رها شده‌اند و زمان می‌برد تا بتوانند به شرایط قبل خود بازگردند.

سرمربی تیم قهرمان جهان درباره جام ملت‌های اروپا که دو سال دیگر در فرانسه برگزار می‌شود نیز اظهارنظر کرد و اسپانیا را به عنوان جدی ترین رقیب آلمان برای قهرمانی در این جام معرفی کرد. این در حالی است که اسپانیا در جام جهانی برزیل نمایش ضعیفی داشت و در همان دور نخست حذف شد.

یوگی در ادامه گفت: به نظرم هنوز هم اسپانیا جدی ترین رقیب ما برای قهرمانی در جام ملت‌های اروپاست. به نظرم اسپانیا هنوز هم تیم خوبی است و جدی ترین رقیب ما برای قهرمانی در جام ملت‌های اروپا محسوب می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
برچسب ها: قهرمانی ، مهاجم ، تیم ، گلزنی
نظرات بینندگان