arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۹۹۶۷
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۲ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۳

زمان قطعی اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: داوطلبان کنکور سراسری دانشگاه آزاد اسلامی روز پنج شنبه منتظر نتایج کنکور خود باشند.


سید مجتبی علوی فاضل روز یکشنبه افزود: نتایج تمامی کنکوری های دانشگاه آزاد در هفته جاری اعلام می شود و داوطلبان آزمون کارشناسی روز پنج شنبه منتظر اعلام نتایج خود باشند.

وی با اشاره به نتایج دیگر آزمون های دانشگاه آزاد ادامه داد: روز دوشنبه نتایج کارشناسی بدون آزمون، سه شنبه و چهارشنبه هم نتایج کارشناسی ارشد و دکتری را اعلام خواهیم کرد.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در پاسخ به این سوال که برخلاف اظهارات قبلی به نظر می رسد نتایج دانشگاه آزاد زودتر از سراسری اعلام می شود، گفت: برای اعلام نتایج با سازمان سنجش هماهنگ هستیم و از این بابت مشکلی وجود ندارد. لوح های فشرده نمرات داوطلبان با تاخیر و در نهایت روز گذشته آماده شد و دلیل تاخیر در اعلام نتایج همین مساله بود.

وی در باره دلایل تاخیر در اعلام اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه ها، تصریح کرد: اعلام اسامی نسبت به سال های گذشته با تاخیر روبرو نبوده و حتی زودتر از گذشته اعلام خواهد شد.

علوی فاضل درباره اعتراض دانشجویان دانشگاه آزاد به افزایش شهریه های این دانشگاه به وی‍ژه شهریه ثابت، اظهار کرد: شهریه ثابت ما جدا از شهریه متغیر محاسبه می شود و این شهریه نیز به صورت مجزا با افزایش روبه رو می شود.

وی ادامه داد: افزایش شهریه ما امسال از 8 تا 18 درصد بوده اما نکته ای که برخی دانشجویان را اذیت کرده است بدهی های پیشین آنها بوده که دانشگاه ها خواهان پرداخت این بدهی ها هستند.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: واحدهای ما از این بدهی ها به شدت اذیت شده اند و به دنبال وصول آنها هستند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان