arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۰۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۱ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۳

مسافرت خانوادگی، پوششی برای قاچاق 104 کیلوگرم تریاک در سمنان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: 104 کیلوگرم تریاک از دو خانواده که در قالب مسافرت خانوادگی اقدام به حمل و قاچاق آن کرده بودند در چند روز اخیر کشف شد.

سردار 'محمدرضا میرزایی' روز دوشنبه با اعلام این مطلب افزود: با انجام چندین ماه کار اطلاعاتی و پیگیری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در مورد چگونگی انتقال محموله تریاک، قاچاقچیان در حال انتقال 64 کیلوگرم تریاک در جاده سمنان - دامغان متوقف و دستگیر شدند.

وی با اشاره به دستگیری پنج نفر از اعضای یک خانواده در این عملیات، اظهار داشت: این محموله از کرمان به مقصد خراسان رضوی بارگیری شده بود.

وی به عملیات دیگر پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان میامی و شاهرود اشاره و خاطرنشان کرد: ماموران پلیس در این عملیات نیز زن و شوهر قاچاقچی که در حال حمل محموله 40 کیلوگرمی تریاک در جاده میامی - شاهرود بودند شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری هفت نفر در مجموع دو عملیات و کشف 104 کیلوگرم تریاک خبر داد و تاکید کرد: ریشه بسیاری از جرایم در جامعه اعتیاد به مواد مخدر است و پلیس با اشراف اطلاعاتی کامل و برنامه ریزی منسجم و هماهنگ، برخورد قاطع با سوداگران مرگ را دستور کار خود قرار داده است.ک/1
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان