arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۰۲۱۲
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۰۹ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۳

دل‌بوسکه: اعتبار از دست رفته را بدست می‌آوریم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی تیم ملی اسپانیا از پیروزی برابر مقدونیه ابراز خوشحالی کرد و عنوان کرد تیمش اعتبار از دست رفته خود را به زودی بدست خواهد آورد.

اسپانیا یکی از مدعیان قهرمانی یورو 2016 شب گذشته در دیداری آسان به مصاف مقدونیه رفت و با نتیجه 5 بر یک به برتری رسید. راموس با پنالتی چیپ خود در دقیقه 16 گل اول بازی را به ثمر رساند. در ادامه پاکو آلکسر، سرخیو بوسکتس و داوید سیلوا و پدرو برای ماتادورها گلزنی کردند تا اسپانیا صاحب برد پرگل شود.

ویسنته دل‌بوسکه سرمربی تیم ملی اسپانیا با خوشحالی از نتیجه کسب شده برابر مقدونیه گفت: از عملکرد تیمم کاملا راضی هستم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و توانستیم بازی را به کنترل خود در بیاوریم. موقعیت‌های مناسبی هم برای گلزنی داشتیم که توانستیم 5 بار از آنها به گل برسیم. در مجموع در همه نقاط زمین تیمم برتر بود. دیدید که در خط دفاع نیز به حریف اجازه ندادیم مشکلی روی دروازه‌ ایجاد کند. فکر می‌کنم مقدونیه می‌خواست بازی خوبی را به نمایش بگذارد، همان طور که ما انگیزه زیادی برای این دیدار داشتیم. حریف در این دیدار بازی خوبی را به نمایش گذاشت اما توانستیم موقعیت گل ایجاد کنیم و اجازه خودنمایی به آنها ندهیم. به پیروزی در این دیدار خیلی نیاز داشتیم تا پس از جام جهانی و شکست در دیدار دوستانه برابر فرانسه به روند پیروزی بازگردیم. می‌دانم نتایج ضعیف ما در بازی‌های اخیر اعتبارمان را زیر سوال برده است ولی تلاش می کنیم اعتبار از دست رفته را بار دیگر بدست آوریم.

دل‌بوسکه ادامه داد: ما موفق شدیم در این بازی دو گل زودهنگام به ثمر برسانیم و به همین دلیل بعد از این دو گل بازی برای ما بسیار باز شد. به خوبی توانستیم از سرعت مهاجمان‌ خود در ضد حمله استفاده کنیم.

سرمربی 63 ساله تیم ملی اسپانیا که قراردادش را با این تیم تمدید کرده ادامه داد: نمایش بی‌نظیری از خودمان نشان دادیم. تمام اعضای تیم متحد بودند تا کارمان را در انتخابی یورو 2016 با پیروزی آغاز کنیم. از نمایش بازیکنانم کاملا راضی هستم چرا که بازی بی‌نقصی را به نمایش گذاشتند.

سرمربی لاروخا با تمجید از مهاجمان تیمش گفت: هر سه بازیکن فوروارد ما در این بازی گل زدند و کمک زیادی به ما کردند. مهاجمان ما در حمله بسیار خطرناک هستند. البته تمام بازیکنانی که در ترکیب حضور داشتند خوب بودند.

دل‌بوسکه درباره عملکرد داوید سیلوا نیز گفت: سیلوا بسیار خوب بازی کرد. این را فقط به دلیل پاس‌های بی‌نقص و بازی رو به جلوی او نمی‌گویم بلکه او کمک زیادی به تیم کرد تا بتواند مالکیت توپ را در اختیار داشته باشد و علاوه بر این پایه گذار چند گل نیز بود. تمام بازیکنان در این دیدار عملکرد خوبی داشتند و حتی می‌توانم بگویم برای بازیکنانی مانند مونیرالحدادی و پدرو این بهترین بازی ممکن بود. مونیر رفته رفته اعتماد به نفس بیشتری به دست می‌آورد و می‌تواند به خوبی در تیم بدرخشد.


منبع: ایسنا
نظرات بینندگان