arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۰۲۴۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۱ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۳

رویانیان:مدرک بیاورید که قرارداد دایی از قلعه نویی بیشتر است/به خدا قسم از هيچ كدام‌شان نمي‌گذرم

* خوب شد به اين موضوع اشاره كرديد. مي‌گويند شما 40 ميليارد تومان براي پرسپوليس بدهي بالا آورده‌‌ايد. اين را تأييد مي‌كنيد؟ به خدا قسم از هيچ كدام‌شان نمي‌گذرم. همه‌شان را به خدا سپرده‌ام. او بهترين قاضي است و ان‌شاءا... او بين ما قضاوت كند. چرا بايد در مورد من اين حرف‌ها را بزنند؟ آقايان بايد ببينند كجاي كارشان ايراد دارد. مديراني كه الان حرف مي‌زنند، بگويند خودشان چه كرده‌اند براي پرسپوليس؟!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حالا كه رويانيان از پرسپوليس جدا شده، خبرها و شايعاتي كه از داخل باشگاه به گوش مي‌رسد، همگي مبني بر متهم كردن مديران قبلي است.

به گزارش انتخاب ؛ بدون اينكه قصد قضاوت داشته باشيم، با رويانيان تماس گرفتيم كه او نيز پاسخگوي سؤالات ما شد: 

* سردار! آيا‌ بندي در قرارداد علي دايي بوده كه قبل از اتمام سه فصل، مديريت باشگاه بتواند ايشان را بركنار كند؟
قراردادي كه با دايي امضا كردم مربوط به يك سال و نيم قبل مي‌شود و در حال حاضر نمي‌توانم درخصوص آن اظهار ‌نظري كنم اما مي‌دانم با وجود مدل قراردادي كه بوده، رحيمي نيز از دايي حمايت كرده است. حتي آقاي خواجه‌وند هم در اين مورد صحبت كردند و مشكلي وجود نداشت. هر مربي قراردادي دارد، دايي هم سال اول قراردادش با من بود كه بخش اعظمي از آن را تسويه كردم. بعد از آن نيز مدير بعدي يعني آقاي علي پروين بايد آن را پرداخت مي‌كرد. امسال هم آقاي رحيمي با جان و دل از علي دايي حمايت كرده است.
* پس شما معتقديد اين قرارداد هيچ مشكلي ندارد؟
مشكل سر قرارداد دايي نيست و الان هم به نظرم مي‌رسد كه بايد مسئله را در جاي ديگري ببينند نه قرارداد من با دايي. دو سال قبل قرارداد بستم؛ نه تنها مديران كنوني بلكه 10 مدير بعدي پرسپوليس هم حتماً مي‌خواهند در مورد قرارداد دايي حرف بزنند! اينكه نمي‌شود. من از شما سؤال مي‌كنم، باشگاه سپاهان با كرانچار چقدر قرارداد بست؟
* شما بگوييد.
قبل از آنكه من با دايي قرارداد ببندم، با كرانچار مذاكره كردم كه آن زمان متوجه شدم سپاهان با كرانچار 800 هزار دلار براي هدايت سپاهان قرارداد بسته بود؛ 800 هزار دلار يعني بيش از 2 ميليارد و 400 ميليون تومان. تازه اختلاف بر سر اين بود كه رقم را بالا‌تر ببرند. ايراد از من نيست و قرارداد دايي كاملاً روشن است. ايراد را بايد در جاي ديگري پيگيري كنند. بنده مديرعامل اسبق هستم و مديرعامل سابق علي پروين بود. آقاي رحيمي با كرانچار بيش از 800 هزار دلار قرارداد بست، حالا برخي مديران پرسپوليس مي‌خواهند كاسه‌كوزه قرارداد با علي دايي را بر سر من بشكنند. اگر مدركي بياورند كه قرارداد سرمربي پرسپوليس از قرارداد سرمربيان استقلال، سپاهان و تراكتورسازي بيشتر بود، من همه چيز را قبول مي‌كنم. نبوده ديگر! همه قراردادها هم‌سطح امضا شد، هم‌سطح با باشگاه‌هاي ديگر. الان كه ديگر شخص رحيمي حمايت كرده و قرارداد مرا ادامه داده است با همان قيمت توافقي ما.
* الان اصلاً بحث قيمت قرارداد در ميان نيست؛ حالا مي‌گويند آپشن‌ها و مواردي در قرارداد دايي توسط شما گنجانده شده كه هيچ‌كس نمي‌تواند او را اخراج كند!
مگر چنين مسئله‌اي امكان دارد؟! اگر هر كسي هر حرفي دارد، من در خدمت‌شان هستم. قرارداد علي دايي را از داخل باشگاه دربياورند و از سازمان ليگ هم بياورند تا ببينيم مشكل قرارداد از كجاست؟ آن را پاسخ مي‌دهم. من سه فصل با دايي قرارداد بستم كه در فصل اول، نايب‌قهرمان شديم. فصل دوم هم دوستان عزيزم در باشگاه پرسپوليس قرارداد را ادامه دادند و به شدت از علي دايي حمايت كردند. حتي از دولت و رئيس‌جمهور كمك خواستند تا علي دايي را حفظ كنند، حالا حرف از قرارداد من با دايي مي‌‌زنند؟ به عقيده من، آقايان تكليف‌شان مشخص نيست. آنها نمي‌دانند در نهايت دايي را مي‌خواهند يا نه؟ اگر دايي را مي‌خواهند كه با همين روال ادامه مي‌دهند اما اگر او را نمي‌خواهند، چرا قراردادش را بهانه قرار مي‌دهند؟ فصل اول، دايي با من كار كرد اما فصل دوم و سوم كه ديگر اين مسائل مطرح نبود. من نبودم و ايشان با آقاي رحيمي كار كرد. فكر مي‌كنم قرارداد بهانه است، آقايان هنوز تكليف خودشان را مشخص نكرده‌اند. اول بگويند چه خواهد شد و سپس از قرارداد من ايراد بگيرند. من سال اول را به اتمام رساندم و سال دوم هم به من ارتباطي پيدا نمي‌كند.
* سردار! بازي‌هاي پرسپوليس را دنبال مي‌كنيد؟
بله به شدت! (مي‌خندد)
* فكر مي‌كنيد مشكل پرسپوليس در اين فصل از كجاست؟
به خدا بعد از بازي با تراكتورسازي گيج شدم. بازيكنان بيچاره در آن ديدار به اين خوبي بازي كردند ولي باختند. من اصلاً در اين قضيه ماندم، نمي‌دانم طبيعي بود يا خير. بگويم خوب بازي نكردند كه دروغ است، بگويم هواداران نيامدند كه انصاف نيست. بگويم ميزبان نبوديم كه پرسپوليس در ورزشگاه آزادي بازي مي‌كرد. يعني هيچ بهانه‌اي در ميان نيست.
* در اين مواقع، مربيان فوري مي‌گويند بدشانس بوديم. شما قبول داريد؟
تيم هجومي بازي كرد، خوب بود، نمي‌دانم چه بگويم. ظلمي بوده، ظلمي نبوده، به‌ هر ‌حال نبايد جفا كرد به مديران قبلي. مصاحبه‌هايي در ميان بود كه به مديران گذشته باشگاه جفا شده و شايد به خاطر اين ظلم آشكار باشد. نمي‌دانم واقعاً.
* در ماجراي قرارداد پولادي گفته مي‌شود شما با اين بازيكن 4 مدل قرارداد بسته‌‌ايد. واقعاً اين طور است؟
چه كسي اين را مي‌گويد؟ دروغ است آقا، دروغ! يك مدل كه قرضي بستم تا مهرداد پولادي را به پرسپوليس بياوريم و براي‌مان در آسيا بازي كند. بعد قرارداد داخلي بستيم و سپس قرارداد رسمي كه همين قرارداد رسمي، آن قراردادهاي ديگر را ملغي مي‌كند. مگر بستن قرارداد قرضي اشكالي دارد؟ براي آسيا تيم را تقويت كردم، حالا بايد جواب بدهم؟ آقايان تا به حال چه‌كار كرده‌اند؟ چه قراردادي بسته‌اند؟ مي‌خواهيد سابقه برخي را بگويم كه در چه باشگاه‌هايي، چند قرارداد بسته‌اند؟ يك باشگاه بزرگ ما، 4 بازيكن خود را در نيم‌فصل از دست داده آن هم به خاطر قراردادهاي متممي كه امضا كرده است. من نمي‌توانم همه چيز را به زبان بياورم. اين حرف‌ها نپخته و غير حرفه‌اي است. اين حرف يك مسئول حرفه‌اي نيست.
* خوب شد به اين موضوع اشاره كرديد. مي‌گويند شما 40 ميليارد تومان براي پرسپوليس بدهي بالا آورده‌‌ايد. اين را تأييد مي‌كنيد؟
به خدا قسم از هيچ كدام‌شان نمي‌گذرم. همه‌شان را به خدا سپرده‌ام. او بهترين قاضي است و ان‌شاءا... او بين ما قضاوت كند. چرا بايد در مورد من اين حرف‌ها را بزنند؟ آقايان بايد ببينند كجاي كارشان ايراد دارد. مديراني كه الان حرف مي‌زنند، بگويند خودشان چه كرده‌اند براي پرسپوليس؟!
* شما به مهرداد پولادي اين اجازه را داده بوديد كه هر وقت دلش خواست از پرسپوليس جدا شود؟
من يادم نمي‌‌آيد چنين مواردي در قرارداد پولادي گنجانده باشم. شما برويد قراردادهاي استقلال، سپاهان و ساير باشگاه‌ها را ببينيد كه چند بازيكن اختيار داشتند هر وقت دل‌شان خواست از باشگاه‌هاي‌شان جدا شوند، اينكه عرف بوده!
آقاي سيدجلال حسيني 6 سال در سپاهان بود، 6 فصل قرارداد سالانه بسته است. بيايند خلاف اين مسئله را ثابت كنند. برادر عزيز! شما چرا از من اين همه انتقاد مي‌كنيد و طعنه و كنايه مي‌زنيد؟ در تمام اين سال‌ها از رحيمي حمايت كرده‌ام و بعيد مي‌دانم او عليه من مصاحبه كند يا حرفي بزند. مديرعامل ايشان است و بار را تحمل مي‌كند. من رحيمي را مي‌شناسم، ايشان سال‌ها مدير سپاهان بوده و كارش را بلد است. كساني اين حرف‌ها را مي‌زنند كه حرفه‌اي نيستند. كارشان را بلد نيستند. اين حرف‌ها متعلق به افراد جوان است. من پولادي را با اين مدل جذب كردم اما متأسفانه اين بازيكن در جريان بازي‌ها مصدوم شد و يك سال را از دست داد. اگر قراردادم با پولادي دوساله مي‌شد، همين شماها نمي‌گفتيد با بازيكن مصدوم، قرارداد تركمنچاي بسته‌اند؟ تصور كنيد پولادي به جام جهاني نمي‌رفت و اصلاً نمي‌توانست بازي كند. آن‌وقت چه؟ الان دوستان عزيز من با دغاغله و رضا نوروزي قرارداد بسته‌اند اما دغاغله حتي يك دقيقه هم بازي نكرده و نوروزي هم براي ماه‌ها خانه‌نشين شد، آيا كسي مي‌تواند از قرارداد فعلي باشگاه با اين دو بازيكن ايرادي بگيرد؟ بايد برخوردها و حرف‌هاي‌مان حرفه‌اي باشد وگرنه نپخته حرف‌ زدن، كاري ندارد.
* و در نهايت اينكه قراردادتان با مانوئل ژوزه 10 ميليارد تومان بود؟
دروغ است، به شدت تكذيب مي‌كنم.
* رقم دقيق را مي‌گوييد؟
نه؛ نمي‌توانم اين كار را انجام دهم!



منبع: خبرآنلاین

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۰
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
2
9
خودت فهمیدی چی گفتی ؟ الان قراردادی ک بستی باعث شده نتونن اخراج کنند... چرا مغلطه میکنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
0
6
من نمی دونم مردم اجنبی اند که نباید از رقم ها مطلع شوند حالا تیم خصوصی بود یه چیزی ولی تیم دولتی ه و مردم حق دارند مطلع باشند چه کاری صورت می گیرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
0
4
من هم وقتی از چراغ قرمز رد میشم ، میگم :
پلیس نبود - بغلی هم رد شد - پشت سریم بوق زد - حواسم نبود - عجله و كار داشتم - به خدا آدم خوبی هستم - اصلا" مگه همه مشكلات ما از چراغ قرمز رد شدن منه ؟ برید یقه بقیه را بگیرید !!!!!!!!!!!!!!!!
نظرات بینندگان