arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۰۲۶۲
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۳ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۳

دلیل برکناری مایکون از تیم ملی فوتبال برزیل اعلام شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 نشریات برزیل امروز (سه شنبه )دلیل برکناری دوگلاس مایکون مدافع تیم فوتبال باشگاه رم ایتالیا را از ترکیب تیم ملی برزیل اعلام کردند.

رسانه های برزیل گزارش دادند که این مدافع 33 ساله براثر درگیری لفظی با گیلمار رینالدی هماهنگ کننده تیم ملی برزیل ازترکیب تیم اخراج شده است .


بر اساس این گزارش رینالدی پس از این درگیری لفظی موضوع را به دونگا سرمربی تیم برزیل اطلاع داد و وی نیز بی درنگ دستور اخراج این بازیکن را صادر کرد .

این رسانه ها به نقل از کارشناسان فوتبال برزیل نوشتند که سرمربی تیم ملی در اعلام رای قاطع و فوری در مورد این درگیری لفظی کمی عجله کرده است و باید پس از چند روز تحقیق و موشکافی رای خود را صادر می کرد.

مایکون مدافع راست تیم ملی برزیل در پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل کلمبیا نقش بسزایی داشت . وی در این دیدار 90 دقیقه کامل بازی کرد و بازی خوبی را از خود نشان داد ولی دو روز بعد از مسابقه از فهرست این تیم کنار گذاشته شد.

مسوولان تیم ملی برزیل در این زمینه توضیحی ندادند و بلافاصله فابینیو مدافع موناکو را برای دیدار دوستانه مقابل اکوادور جایگزین مایکون کردند.

پیش از این گیلمار رینالدی هماهنگ کننده تیم ملی برزیل در این زمینه به خبرنگاران گفت که مایکون از ترکیب تیم کنار گذاشته شده است .

وی بدون ارایه هرگونه توضیحی دلیل اخراج مایکون از تیم ملی فوتبال برزیل را مشکل داخلی عنوان کرد.

رینالدی گفت که به همه پرسش هایی که در مورد اخراج وی از تیم مطرح شود، پاسخ نمی دهم و بهتر است از بازیکنان دیگر هم در این زمینه سؤالی نکنید.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان