arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۰۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۴ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۳

نماینده وزن 61 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد فینالیست شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 مسعود اسماعیل پور نماینده وزن 61 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد به فینال پیکارهای قهرمانی جهان در تاشکند راه یافت.


اسماعیل پور در مرحله نیمه نهایی برابر آرتاس سانا از قزاقستان قرار گرفت و با نتیجه 10 بر صفر این کشتی را به نفع خود به پایان برد.

وی در دیدار فینال باید با برنده حاجی علی اف از جمهوری آذربایجان و بونه از کوبا برای کسب مدال طلا مبارزه کند.

اسماعیل پور دارنده مدال برنز رقابت های قهرمانی سال 2013 جهان در دور نخست میکولا بلوتنجوک از اسلواکی را با نتیجه 6 بر 4 شکست داد.

وی در دور دوم هم انخسی خان از مغولستان را با نتیجه 7 بر صفر مغلوب کرد تا برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی ولادمیر دوبوف دارنده مدال نقره کشتی آزاد قهرمانی سال 2013 از بلغارستان را از پیش رو بردارد.

وی در مبارزه سوم خود برابر ولادمیر دوبوف دارنده مدال نقره کشتی آزاد قهرمانی سال 2013 قرار گرفت و حریف بلغاری را 12 بر یک شکست داد.

تیم ملی کشتی آزاد ایران در روز نخست رقابت های قهرمانی جهان در تاشکند یک مدال نقره از سوی کمیل قاسمی (125 کیلوگرم) و دو مدال برنز از سوی حسن رحیمی (57 کیلوگرم) و محمدحسین محمدیان (86 کیلوگرم) کسب کرد و با کسب 25امتیاز بعد از روسیه 30 امتیازی و ترکیه 27 امتیازی در رده سوم قرار گرفت.

چهل و پنجمین دوره پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی سال 2014 جهان تا 23 شهریور با حضور 700 ورزشکار از 125 کشور جهان در سالن ژیمناستیک شهر تاشکند پایتخت ازبکستان برگزار می شود.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان