arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۰۳۵۴
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۰۸ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۳

حسين فركي: براي من استعفاي كرانچار مهم بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به فاصله كمتر از ٢٤ ساعت پس از اينكه زلاتكو كرانچار از ادامه مربيگري در تيم سپاهان انصراف داد،حسين فركي به عنوان جانشين اين مربي كروات انتخاب شد.

سرمربي سابق تيم فوتبال فولاد خوزستان كه فصل قبل با اين تيم قهرمان ليگ سيزدهم شده بود در مورد قبول كردن پيشنهاد تيم فوتبال سپاهان به مهر گفت: عصر روز دوشنبه خليليان در اين مورد با من صحبت كرد و پيشنهاد حضور در سپاهان را داد اما من از آنها فرصت خواستم.از آنجايي كه كرانچار به ميل خودش استعفا داده بود و اخراجي در كار نبود پس از يك شب فكر كردن روز سه شنبه به اين پيشنهاد جواب مثبت دادم و هم اينك در اصفهان هستم.

فركي در مورد معارفه اش كه قرار بود سه شنبه برگزار شود خاطرنشان كرد: پس از اينكه به پيشنهاد سپاهان جواب مثبت دادم سه شنبه خودم را به اصفهان رساندم اما با توجه به اتمام زمان تمرين، قرار شد مراسم معارفه روز چهارشنبه برگزار شود.

وي در مورد حضورش روي نيمكت اين تيم تصريح كرد: به همراه كاروان سپاهان به مشهد مي روم اما ترجيح مي دهم در بازي مقابل پديده روي سكو بنشينم نه نيمكت.كار من با تيم جديدم از روز شنبه به صورت جدي شروع مي شود.

فركي در پاسخ به اين سوال كه چرا سپاهان را به تيم ملي ترجيح داد گفت: من هفته قبل در مصاحبه اي صريحا عنوان كردم اكثريت مردم خواستار بازگشت كي‌روش هستند از اين رو مايل به حضور در تيم ملي در اين برهه نيستم.حالا كه به سپاهان آمدم مشخص شد به آن حرفم مومن بودم و شعار ندادم.اميدوارم كي‌روش هم به زودي براي هدايت تيم ملي به ايران باز گردد.

وی در پايان و در پاسخ به اين سوال كه آيا اميدي به قهرمان شدن تيم فوتبال سپاهان در ليگ جاري دارد،تصريح كرد: من هركجا كار كردم به دنبال برد و قهرماني بودم.سپاهان بازيكنان خوبي دارد و قطعا شاگردانم در كورس قهرماني قرار خواهند گرفت.

منبع: مهر
برچسب ها: فولاد ، اخراج ، نیمکت ، سکو
نظرات بینندگان