arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۰۳۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۰ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۳

نظر ضرغامی درباره انقلاب زیبا و مدینه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

درمراسمی از دست اندرکاران سریال های تلویزیونی «انقلاب زیبا» و «مدینه» تجلیل شد.

در این نشست رئیس رسانه ملی با برشمردن ویژگی‌های این دو مجموعه نمایشی گفت: سریال «انقلاب زیبا» در نوع خود طراز و استاندارد قابل قبولی برای سریال‌های انقلابی و نیز دیگر مجموعه‌های داستانی و نمایشی است.

ضرغامی افزود: این سریال به خوبی توانست نسل جدید را به چهره واقعی جنایت‌های رژیم پهلوی آشنا ساخته و فداکاری‌های مبارزان راه حق و آزادی در دوران طاغوت را به تصویر کشید.

رئیس سازمان صداوسیما همچنین با تجلیل از موفقیت مجموعه تلویزیونی «مدینه» در ارائه تصویری شایسته از سیمای زنان تلاشگر کارآفرین و متعهد در جامعه ایرانی گفت: این سریال توانست ضمن جذب مخاطب پرشمار، آموزه‌هایی ماندگار از حس زیبای مادرانگی و نیز استقامت در پیمودن مسیر ارزش‌های الهی را به بیننده منتقل کند.

ضرغامی با تشکر از معاون سیما و مدیر شبکه یک در تولید مجموعه‌های نمایش موفق گفت: ده‌ها فیلمنامه ارزشمند در موضوعات ضروری جامعه نوشته شده که سرمایه ملی محسوب می‌شوند و امیدواریم با تامین اعتبارات لازم تولید آن‌ها را آغاز کنیم.

دراین جلسه دست اندرکاران تولید مجموعه‌های نمایشی «انقلاب زیبا» و «مدینه» نقطه نظرات خود با رئیس رسانه ملی در میان گذاشتند.


منبع: نسیم

نظرات بینندگان