arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۰۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۴ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۳

قلعه نویی: قرارداد کی روش نباید ترکمانچای باشد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: کی روش باید در فوتبال ایران بماند اما قرارداد او نباید ترکمانچای باشد.

 امیر قلعه نویی ظهر امروز چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با تیم فوتبال نفت تهران در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال درباره این دیدار، افزود: هربازی شرایط خاص خود را دارد و تیم نفت از نظر تشکیلات و ساختار باشگاه داری الگوی فوتبال به شمار می رود.

وی گفت: در مقابل تیم نفت بازی سختی داریم زیرا این تیم بسیار سخت کوش است و در دیدار فردا پنج شنبه باید سعی کنیم پل ارتباطی خط میانی و حمله این تیم را قطع کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال به مصدومیت چند بازیکن استقلال بعد از دیدار با نفت مسجد سلیمان اشاره کرد و گفت: جاسم کرار هم به دلیل مصدومیت به این بازی نمی رسد، اما امیدواریم مهره های جایگزین وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

قلعه نویی گفت: استقلال شرایط خوبی و روند رو به رشدی دارد.

وی با اظهار خرسندی نسبت به بازی آندرانیک تیموریان نسبت به گذشته خاطرنشان کرد: از وی و دیگر بازیکنان ملی پوش توقع بیشتری داریم.

قلعه نویی در ادامه در پاسخ به سووالی درباره بیانیه علیرضا منصوریان سرمربی تیم نفت تهران که اعلام کرده در دیدار مقابل استقلال روی نیمکت نخواهد نشست، گفت: در این خصوص باید آقای منصوریان نظر بدهند، اما وی مربی خوب، جوان و آینده داری است و برای استقلال هم زحمات زیادی کشیده است.

وی در پاسخ به سووال دیگری در رابطه با اینکه آیا استقلال به شرایط ایده آل قلعه نویی رسیده است یا خیر؟ گفت: ما چند مشکل داریم و همه بازیها را با تمام موجودی بازی کردیم به طوری که در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان مجبور شدیم از بازی در خط دفاعی استفاده کنیم.

سرمربی استقلال ادامه داد: اگر بازیکنان خط دفاعی برسند و یعقوب کریمی بازگردد به طور قطع استقلال بازیهای بهتری ارایه می دهد.

قلعه نویی همچنین در خصوص اینکه آیا کشمکش بین وزارت ورزش و فدراسیون در خصوص ماندن یا نماندن کی روش به نفع فوتبال ایران است گفت: به طور طبیعی این مساله به ضرر فوتبال ایران است اما هر مدیر و مسوولی سیاست خاص خودش را دارد.

وی ادامه داد: به شخصه معتقدم کی روش باید بماند اما ماندنش شرایطی دارد و این طور نیست که به هر قیمتی باشد و قرارداد نباید ترکمنچای باشد و دو طرف باید نفع ببرند.

قلعه نویی تصریح کرد: یکسری آقایان میکروفون و قلم به دست که برای همه نیز شناخته شده هستند، فقط به فکر منافع خود هستند و ایران و ایرانی برایشان مهم نیست.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: در جام ملت های آسیا ما را محاکمه کردند اما الان می گویند جام ملت ها زیاد مهم نیست. رفتن به جام جهانی خیلی آسانتر از قهرمانی در جام ملت های آسیا است، اما آقایان می گویند مهم نیست.

وی همچنین درباره زمان دقیق رفع مصدومیت امیرحسین صادقی و حنیف عمران زاده گفت: تیم پزشکی امروز در خصوص صادقی به ما اعلام می کند، اما طول درمان عمران زاده دو هفته دیگر اضافه شده است.

قلعه نویی در مورد مدافع ارمنی استقلال هم گفت: بازیکن خوبی است و هفته گذشته هم در دو بازی که یکی از آنها مقابل دانمارک بود 90 دقیقه برای ارمنستان به میدان رفت.

وی اظهار داشت: تعجب می کنم چرا برخی که خود را استقلالی می دانند علیه این بازیکن می نویستند، شاید هم دلیلش آن است که بدون دلالی به استقلال آمده است.

دیدار دو تیم نفت تهران و استقلال از هفته هشتم لیگ برتر (جام خلیج فارس) روز پنجشنبه ساعت 18 و 45 دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان