arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۰۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۴ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
توفیقی:

فتح‌الله‌زاده یک هفته برای شفاف‌سازی زمان دارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید، فتح‌الله‌زاده بر اساس دستور جلسه امروز هیات مدیره باشگاه یک هفته برای ارائه اطلاعات و شفاف‌سازی زمان دارد.

پندار توفیقی  درباره جلسه امروز مسئولان باشگاه با فتح‌الله‌زاده اظهار کرد: جلسه خوبی برگزار شد و صورتجلسه‌ای تهیه و به امضا رسید تا در یک هفته شفاف‌سازی‌های لازم از سوی فتح‌الله‌زاده و ذیحساب باشگاه و مسئولان فعلی انجام شود و حتی در صورتی که این موضوع در مدت زمان یک هفته انجام نشود، یک هفته دیگر هم تمدید خواهد شد.

وی با اشاره به مفاد این صورتجلسه خاطرنشان کرد: همه مسائل باشگاه در این صورتجلسه آورده شده که شامل درآمدها، هزینه‌ها، اموال منقول و غیرمنقول، صورت‌جلسات باشگاه، مصوبات، املاک، برند باشگاه، وضعیت حقوقی و سهام باشگاه است که این موضوع خواسته سازمان بازرسی و حسابرسی کل کشور بود تا به سمت خصوصی‌سازی پیش برویم.

این عضو هیات مدیره استقلال درباره صحبت‌های فتح‌الله‌زاده در این خصوص که مدارک باشگاه را تحویل داده است اظهار کرد: یک سری از مدارک در باشگاه موجود بود و یک سری دیگر از مدارک را نیز خود فتح‌الله‌زاده عنوان کرده بود که در اختیار خودش است. بنابراین پس از جلسه امروز قرار بر این شد آقای فتح‌الله‌زاده مدارک را به باشگاه تحویل بدهد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان