arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۰۴۵۴
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۵ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۳

جلالی:جادو و جمبل کفر است،سراغش نرفتم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مجید جلالی به شدت از اینکه موفقیت های سایپا در دو، سه هفته اخیر به همکاری او با جادوگران گره زده شده، معترض است. جلالی می گوید برخی برای تخریبش، حاضرند دست به هرکاری بزنند، حتی زدن برچسب همکاری با جادگران به این مربی علم گرا. او پاسخگوی سوالات ما در این مورد حساس شد: 

این شایعه جادوگری و همکاری جادوگران با شما همیشه وجود داشته اما به نظرتان ریشه این شایعات از کجاست؟
کلا اگر از 10 سال گذشته به این طرف را ببینید، همیشه یک گروهی هستند که می خواهند کار مرا نابود کنند آن هم به شکل های مختلف. اگر من نتیجه نگیرند که می آیند و با حرف های غیرمنصفانه می زنند که تیم این طور است. اگر نتیجه هم بگیرم، همه چیز را می گذارند به پای اتفاقات کفرآمیز. شما ببینید هرگز نگذاشتند با تیم هایی که خودم برای شان سهمیه آسیای گرفته بودم، به آسیا بروم. یا ماجرای پرسپولیس که دیگر از همه چیز واضح تر بود. چند سال قبل برای پیوستن به پرسپولیس مذاکره و توافق کردیم اما شبانه کار را قیچی کردند و نگذاشتند اتفاقی بیفتد. یا همیشه نام من برای تیم ملی مطرح بوده ولی هرگز این گروه نمی گذاشتندکاری پیش برود. این عده همیشه در حال تخریب و ضربه زدن به من هستند. دلیل این ماجرا نیز کاملا مشخص است. 
بخشی از این حرف ها از اطراف تیم های تحت هدایت شما بیرون می آید! 
چه بگویم؟! 
برخی نکات هم وجود دارد که واقعیت دارد وجذابیت ، مثلا گرمکن پوشیدن تان در گرمای شدید اهواز! 
شما می دانید که در تمام طول مربی گری ام با گرمکن کنار زمین بوده ام. هرگز لباس شخصی به تن نکردم و رنگ های سرمه ای و سفید را دوست داشتم. از زمانی که سرمربی نوجوانان وحدت بودم (سال 60) تا به حال همیشه گرمکن تن می کردم. آن روز که در اهواز بودیم، من یک پیراهن سفید به تن داشتم اما ناظر دیدار آمد و گفت باید رنگ دیگری به تن کنی، من هم آن گرمکن را پوشیدم. حالا برخی آمده اند آن چیزی که به خودشان منتسب است را به نام می می زنند. دامن زدن به این حرف ها، خراب کردن راهی است که من در این سال ها طی کرده ام. 
ماجرای تعویض دروازه بان چه بود؟
ببنید مهم ترین مشکل ما این است که بازی های مان دیده نمی شود. قبل از سفر به اهواز، 5 بازی دیگر انجام داده بودیم. گل هایی که مقابل استقلال دریافت کردیم را شما ببینید. با توجه به آن مسائل، باید تغییراتی ایجاد می کردیم. من یک جوان را به تیم اضافه می کنم که جواب می دهد، این اقدام من جای تقدیر دارد نه تخریب. 
پس چرا برای بازی بعدی تان، آن بازیکن جوان را دوباره از ترکیب خارج می کنید و دروازه بان قبلی را به ترکیب برمی گردانید؟
به این دلیل که دروازه بان جوان من (اخباری) همراه با تیم امید به اردو رفت. بازیکن دیگری نداشتم، باید چه کار می کردم؟!
در مورد دقایق تعویض های شما نیز سوالاتی شنیده می شود. مثلا اینکه چرا همیشه باید در دقیقه 67 تعویض کنید؟ این دقایق با حروف ابجد ارتباطی هم دارد؟ 
نمی دانم در این مورد چه بگویم؟ واقعا سر در نمی آورم. خدا می داند از این مسائل چیزی نمی دانم و اصلا باید به کجا شکایت ببرم. این موضوع فقط برای تخریب من است. چرا تا به حال این مسائل مطرح نمی شد؟ چرا؟ به محض اینکه شروع به امتیاز گرفتن و کسب برد کردیم، شایعات شروع شد؟ تا دیدند تیم ما در جدول رشد کرد، چیزهای دیگری در موردمان درست کردند. 
شما نام الف.الف همان جادوگری که می گویند با خودتان کار می کنید را می شناسید؟
ما بالاخره به برخی مسائل اعتقاد داریم و باید با کسانی زندگی کنیم که ما را به خدا نزدیک می کنند. این آدم هایی که نام می برند، اصلا وجود خارجی ندارند. کسی که کمی اعتقاد داشته باشد، جرات نمی کند به این سمت حرکت کند. 
به هر حال مجید جلالی برای ما یک مربی مذهبی است که فوتبال را علمی یادگرفته و آن را به صورت علمی هم دنبال می کند. حق بدهید که در مورد چنین شایعاتی، حساس شویم ! 
باز هم می گویم به خاطر اعتقاداتم جرات نمی کنم به سمت انجام هرکاری بروم. 
پس همه چیز را تکذیب می کنید؟
کاملا. صد درصد مطمئن باشید. من به شما می گویم افرادی که علیه بنده چنین مسائلی را مطرح می کنند، به دنبال اهداف دیگری هستند. قبلا هم این حرف ها را می زدند که نابودت می کنیم و نمی گذاریم کار کنی و... خودشان نوشته بودند که بگذارید بازی ها شروع شود، بعد ببینید چه بلایی بر سرت می آوریم! 
این قضیه به خبرنگاران هم ارتباطی پیدا می کند؟
نمی دانم، چه بگویم؟ شما ببینید روند تخریب من چگونه است. دلایل و استدلالی که برای تخریب من وجود دارد، مشخص می کند که اهداف شایعه سازان چیست.

چند بار تا به حال به شما اتهام زده اند؟
والا چندباری است که این طور است. 
ما هم متوجه نشدیم بالاخره قهرمانی شما با پاس در لیگ برتر با جادو و جادوگری همراه بود یا نه؟
همان طور که گفتم، بابت هر موفقیتی که کسب کردم، یک شایعه ای ساخته شد. این شایعات را کنار هم ساختند تا بگویند من به خاطر مسائل دیگر است که می توانم به موفقیت برسم. 
قهرمانی تان با صبای قم بود که این اتهامات اوج گرفت. درست است؟
من بارها در این کشور در رده های مختلف قهرمانی به دست آورده ام. اما اگر قرار باشد هر کسی در این مملکت موفقیت به دست آورد، مسائل دیگری کنار موفقیتش بگذارند، همه باید گرایش پیدا کنند. به خرافات. 
به هر حال خرافات بین اهالی فوتبال همیشه وجود دارد و هیچ کس نمی تواند آن را کتمان کند.
بله، دقیقا کاری که آن عده انجام می دهند، تشویق مردم به قبول خرافات است. 
شما قبول ندارید یکسری جادوگر در این فوتبال هستند که کار می کنند و در رقم خوردن نتایج تاثیر دارند؟
نمی دانم والا! شاید این طور باشد ولی من اصلا به این مسائل اعتقادی ندارم. این را جدی می گویم، کوچک ترین اعتقادی به جادو و جادوگری ندارم.


منبع: خبرآنلاین

 

نظرات بینندگان