arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۰۵۳۱
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۰۹ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۳

سردار نقدی: دشمن جرات ندارد به ایران نگاه چپ کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ایران پیشرفت های خوبی در حوزه های مختلف داشته و امروز، از قدرت های مطرح در عرصه نظامی است که دشمن جرات ندارد چپ به آن نگاه کند.


سردار محمدرضا نقدی عصر چهارشنبه در جمع بسیجیان خرم آباد در حسینیه عاشقان ثارالله افزود: آمریکا و نوکرانش دریافته اند که دربرابر قدرت عظیم ایران اسلامی، همچون مگسی هستند که عرصه سیمرغ جولانگاه آنان نیست.

وی تصریح کرد: استکبار و غرب برای سرکوبی ملت ها از ساز و برگ های فراوان نظامی استفاده می کنند که این امر تاثیری به حال آنان نداشته و با بکارگیری این سلاح ها منفورتر می شوند.

نقدی با اشاره به تحولات منطقه و جنگ غزه و با بیان اینکه رژیم صهیونیستی دو ماموریت تفرقه افکنی و جریحه دار کردن اعتقادات مسلمانان را در منطقه دنبال می کند؛ افزود: جوانان غیور و انقلابی با دست خالی پوزه دشمن تا دندان مسلح را در غزه به خاک مالیدند.

وی بر حمایت ملت ایران از مظلومان تاکید کرد و گفت: سیاست های استکبار در بسیاری از کشورها از جمله فلسطین، سوریه، لبنان، عراق، افغانستان و پاکستان شکست خورده و در برابر سیاست های انقلاب اسلامی زمین گیر شده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: امروز، مساله نگران کننده، تهاجم فرهنگی و بی توجهی به ارزش هاست.

وی با بیان اینکه تهاجم فرهنگی تنها راه دشمن برای حمله به کشور و جوانان است، افزود: دشمن پس از شکست در جبهه نظامی، تمام دلارهای خود را از سال 85 در زمینه فرهنگی هزینه کرده وبه جنگ فرهنگی با ایران روی آروده است.

نقدی ادامه داد: اکنون 166 کانال ماهواره ای در برنامه ریزی گسترده تلاش می کنند ایمان را که عنصری برای مجاهدت و ایستادگی مسلمانان است از آنان بگیرند چرا که دریافته اند کم رنگی ایمان در جامعه منجر به پیروزی آنها می شود.

وی ، افزایش 10 برابری تولید مواد مخدر در افغانستان، ورود آن با قیمت ارزان به ایران و ترویج مشروبات الکلی را نقشه شوم دیگری از استکبار دانست و گفت: رسانه ها و ماهواره امروز مهمترین ابزار ترویج فساد اخلاقی هستند.

نقدی همچنین افزایش سه برابری آمار طلاق در کشور را زنگ خطری در استفاده از شبکه های ماهواره ای دانست و گفت: فعالیت 22 شبکه در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بدون شک پاسخگوی مطلوبی برای تنوع طلبی مردم است بنا براین استفاده از ماهواره جایز نیست.

وی همچنین افزود: استکبار با تشکیل گروهک های تروریستی ا ز جمله داعش تلاش می کند اسلام را به عنوان دین خشونت به جهانیان معرفی کند در حالی که ارائه دهندگان فرهنگ متعالی پیروز میدان هستند که بدون شک جمهوری اسلامی و ملت ایران باید این فرهنگ را به جهانیان ارائه کنند.
منبع: ایرنا
برچسب ها: بسیج ، سرکوبی ، تفرقه ، جولانگاه
نظرات بینندگان