arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۱۱۱۰
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۰۹ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۳

فرماندار سابق قم: قم از نظر امنیت یکی از بهترین شهرهای کشور است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرماندار سابق قم گفت: قم از نظر امنیت یکی از بهترین شهرهای کشور است.

اسماعیل زارعی کوشا روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندارقم افزود: یکی از وظایف مهم فرمانداری امنیت است که قم به دلیل حضور مراجع عظام تقلید و وجود مراکز مهم تامین امنیت از دشوارترین حوزه های کاری فرمانداری بود.

وی با اشاره به اینکه فرمانداری قم به دلیل تک شهر بودن مطلوب کار کرده است گفت: قم از نظر وسعت جغرافیایی با استانداری دریک رده قرار دارد و تنها از نظر وظایف متفاوت می باشد.

وی دربخش دیگری از سخنان خود به اشاره به اهمیت مشخص شدن حوزه فعالیت فرمانداری گفت: من درابتدای کار به این نتیجه رسیدم که اگر فرمانداری می خواهد فعالیت کند ، باید حوزه کاری مشخصی داشته باشد.

فرماندار سابق قم گفت: فعال کردن کارگروه ها در فرمانداری که تعطیل شده بودند از اقداماتی است که در زمان حضور بنده در این سمت پیگیری و به نتیجه رسید.

وی اضافه کرد: دراین مدت با وجود کمبود بودجه ، مجموعه فرمانداری تلاش کرد که با وجود مشکلات هیچ خللی در رسیدگی به درخواست های مردمی ایجاد نشود.

زارعی کوشا همکاری و هماهنگی با شورای اسلامی شهر قم را یکی از موفقیت های فرمانداری قم ذکر کرد و گفت: دراین مدت تلاش کردیم تا تعامل و همکاری با شورای اسلامی شهر را گسترش دهیم که خوشبختانه دراین زمینه به موفقیت های خوبی هم رسیدیم.

آیین تقدیر و تشکر از 'اسماعیل زارعی کوشا' فرماندار سابق قم و معرفی 'رضا سیار' به عنوان فرماندار قم با حضور صالحی منش استاندار قم، امیرآبادی نماینده قم در مجلس، معاونان استاندار و مدیران ادارات قم برگزار شد.ک/2
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان