arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۱۷
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۵ - ۲۷ بهمن ۱۳۸۹
پناهیان خواستار شد:

اعدام سران فتنه ، حذف هاشمی رفسنجانی و مرگ ساکتین

"از مسئولان مملکتی می خواهیم جواب مردم را بدهند ما نمی توانیم جواب مردم را از داخل و خارج ، از ترکیه ، پاکستان ، عراق ، افغانستان ، کشورهای اروپایی و آفریقایی بدهیم که می گویند شما انقلاب کردید اما چهار تا فتنه گر را نابود نمی کنید"
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مشاور مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: مردم نه تنها خواهان اعدام سران فتنه هستند بلکه می خواهند سیاستمدارانی هم که در هر موقعیتی و به هر شکلی آتش فتنه را فراهم کرده اند از صحنه سیاست حذف شوند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری انتخاب؛ حجت الاسلام و المسلیمن پناهیان با بیان این که شهید صانع ژاله افتخار انقلاب و اسلام است افزود: امیدواریم جمعیت حاضر در تشییع جنازه شهید ژاله پایانی باشد بر مظلومیت کسانی که در جریان فتنه شهید شدند.

حجت الاسلام پناهیان افزود: مسئولان بدانند از این به بعد اگر هر شهیدی در راه فتنه به شهادت برسد دانشجویان و مردم با شکوه تر و با عظمت تر از امروز حضور خواهند یافت .

وی ادامه داد: اگر یک نفر از شهروندان در فتنه دیگری مجروح شود و کتک بخورد برای آن مجروح هم چنین به پا خواهیم خاست.

پناهیان گفت: آفرین به غیرت دانشجویان و دانشگاهیان که نگذاشتند این شهید مانند دیگر شهدای فتنه در گوشه و عزلت و غربت تشییع شود.

این استاد دانشگاه افزود: همین دانشجویان و مردم حاضرند پای چوب دار سران فتنه بایستند و فریاد بزنند.

وی تاکید کرد: سیاستمداران کشور نباید اجازه بازگشت فتنه گران را بدهند زیرا دست فتنه گران به خون جوانان بیگناه این مملکت اسلامی آغتشه است و سران فتنه لکه ننگی در چشم ملت هستند.

حجت الاسلام پناهیان گفت: ملت مصر به ما می گوید ما مبارک را که وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی بود سرنگون کردیم پس چگونه است که شما نمی توانید چند فتنه گر منحوس را نابود کنید.

وی افزود: امروز ثمره انقلاب اسلامی در قیام ملت های مصر ، اردن و یمن مشاهده می شود و مردم ما امروز به روشنی ، برکت راه امام (ره) و مقام معظم رهبری را در تحولات منطقه می بینند پس چگونه است که با این عظمت ، مسئولان ، جامعه را از لکه ننگ فتنه گران پاک نمی کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری انتخاب؛ پناهیان ادامه داد: همه مردم آماده اند لکه ننگ نفاق مدرنی را که در سران فتنه تجلی یافته است پاک کنند و این مردم همیشه آماده اند هر جایی از این مرز و بوم که به فتنه آلوده شد آن را و سرزمین اسلامی را پاک کنند.

مشاور رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها تاکید کرد: مردم خواهان آنند که سیاستمدارانی که به هر طریقی زمینه آتش شعله فتنه را فراهم کرده اند از صحنه سیاست حذف شوند.

وی ادامه داد: کدامیک از سیاستمداران در آغاز تظاهرات غیر قانونی پیش بینی نمی کردند که منافقین در تظاهرات شرکت و آمریکا و صهیونیست ها از آنها حمایت کنند و خون جوانان را بریزند ؟ اگر چنین سیاستمدارانی این مسائل را پیش بینی نمی کردند احمق هایی هستند که در عرصه سیاست جا خوش کرده اند.

حجت الاسلام پناهیان ادامه داد: چه کسی است که نداند این انقلاب دشمن دارد و دشمن از هر فرصتی و به هر بهانه ای برای ضربه زدن به ایران اسلامی استفاده می کند.

مشاور رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها افزود: براساس وصیت و فرمایش های امام(ره) هر کسی که در مقابل شورای نگهبان بایستد و مردم را در مخالفت با شورای نگهبان به خیابان ها بکشاند مفسدفی الارض و حکمش اعدام است.

وی اضافه کرد: مردم ما تجربه تاریخی مظلومیت حضرت علی (ع) را دارند و می دانند نصیحت هایی که اطرافیان حضرت به او می کردند و حکمیت را به او تحمیل کردند نگذاشت علی (ع) مسیر پیروزمندانه خود را به پیش ببرد.

پناهیان بدون نام بردن از هاشمی رفسنجانی گفت: کسانی که در این فتنه می خواستند حکمیت را به مقام معظم رهبری تحمیل کنند باید از صحنه سیاسی جامعه حذف شوند.

وی با انتقاد از قوه قضائیه گفت: اگر قوه قضائیه حوصله به خرج می دهد و مصلحت را در نظر می گیرد ، این مصلحت تا کی باید ادامه داشته باشد و کسانی که می خواهند به جای تشخیص مصلحت توهین به مصلحت کنند آیا باید تا قیامت تحمل شوند.

پناهیان ادامه داد: از اول انقلاب به بعد به ویژه در زمان امام راحل ، ایشان تاکید داشتندکه تحمل گروهک موسوم به نهضت آزادی ، بنی صدر و منتظری به مصلحت بود و برداشته شد اما ما روز به روز به سمت شفافیت و کم شدن مصلحت و عیان شدن حقیقت پیش خواهیم رفت.

پناهیان تاکید کرد: اگر مصلحت ها برای تحول و آگاهی مردم است مردم آگاه شده اند و اگر برای این بوده است که خواص آگاه شوند آنها که خواسته اند آگاه شده اند.

وی تصریح کرد: نمی شود کسانی را که خود را به خواب زده اند از خواب بیدار کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری انتخاب؛ پناهیان با قدردانی از اقدام نمایندگان مجلس در محکومیت فتنه گران 25 بهمن گفت: باید از اقدام مجلس تشکر کنیم که ظواهر فریبنده پست ها را کنار گذاشتند و مانند بسیجی ها اعدام را برای سران فتنه خواستار شدند.

مشاور رئیس نهاد مقام معظم رهبری تصریح کرد: تاکنون اگر کسی خواسته ، بیدار شده اما اگر نخواسته است دیگر بیدار نخواهد شد.

پناهیان گفت: امروز نیز مانند زمان عاشورا کسانی خاضع بودند و نماز شب می خواندند اما امام حسین (ع) را همراهی نکردند .

وی افزود: امروز چه کسانی سکوت کرده اند و همراه ولی فقیه نیستند بنابر این مرگ بر ساکتین.

 پناهیان ادامه داد: کسانی که هنوز فتنه را نخوانده و سران فتنه را آشوبگر و خروج یافته از انقلاب ندانسته اند پس مرگ بر ساکتین. وی افزود: امروز علمای هوشمند و انقلابی در حوزه علمیه تجمع و درس های خود را تعطیل کردند.

پناهیان افزود: دردمندانه و سوگ مندانه می گویم که در 25 بهمن شورشیان علاقه مند به سطل آشغال که قیام خود را باشکوه می دانند ، عکس امام (ره) و مقام معظم رهبری را روی زمین گذاشتند و به خودروها و افراد تردد کننده گفتند خودرو و پای خود را روی این عکس ها بگذارند.

مشاور رئیس نهاد مقام معظم رهبری ادامه داد: تا کی باید این تهمت ها ، جسارت ها و اهانت ها تحمل شود.

وی با اشاره به حضور حماسه ساز مردم انقلابی تهران در 23 تیر 1378 افزود: در آن زمان از شخصیتی سیاسی برای حضور در سخنرانی در اجتماع چند میلیونی مردم دعوت شده اما وی گفته بود من برای سخنرانی نمی آیم زیرا ممکن است مردم نیایند.

پناهیان ادامه داد : بعد از آن که این شخصیت سیاسی اجتماع عظیم و میلیونی مردم را در تلویزیون دیده بود گفته بود مردم چقدر زیاد آمده اند اگر من می دانستم مردم می آیند می آمدم. وی بدون نام بردن از این شخصیت سیاسی تاکید کرد: تو نیامدی و نخواهی آمد.

مشاور رئیس نهاد مقام معظم رهبری در پایان ابراز امیدواری کرد: شهید صانع ژاله آخرین شهید فتنه های اخیر و آخرین شهید قبل از ظهور امام زمان (عج) باشد.

وی گفت: از مسئولان مملکتی می خواهیم جواب مردم را بدهند ما نمی توانیم جواب مردم را از داخل و خارج ، از ترکیه ، پاکستان ، عراق ، افغانستان ، کشورهای اروپایی و آفریقایی بدهیم که می گویند شما انقلاب کردید اما چهار تا فتنه گر را نابود نمی کنید.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری انتخاب؛ پناهیان گفت: امیدواریم مسئولان عزم خود را جزم کنند و به فتنه ها پایان دهند تا مردم آسوده خاطر خود را آماده مقدمه سازی برای حضور امام زمان (عج) کنند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
سبز
|
UNITED STATES
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۷
1
13
به خودشون که میرسه میشه فتنه! نه اینکه حق مطلق هستن.
سيدعلي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۷
1
11
تا كي و تا به كجا تخم نفرت در دل مردم از همه چيز و همه كس كاشتن؟ براي چه هر چه و هر كه دربست در خدمت مطلق شما نبود و حرف ديگري زد بايستي از ريشه كنده شود؟ اينگونه مي خواهيد جهان را مديريت كنيد.شما كه عرضه تحمل حرف مخالفي را نداريد؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۷
1
4
اگه جواب دادن از توان شما خارجه شرعا بر شما حرجی نیست جواب نده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۷
1
3
اگه جواب دادن از توان شما خارجه شرعا بر شما حرجی نیست جواب نده
مجتبایی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۷
1
4
بله اگر رهبری به افرادتندرو وتنگ نظری مثل این آقایان(پناهی حسینیان و...) اجازه می دادند الآن کشور اوضاع بدتری داشت .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۸
5
1
خدايش بايد سريعتر اعدام كنيم من نميدونم تاكي ميخواهيم تحمل كنيم؟ ..... در ضمن اين فتنه هم كه مرده بود واقعا ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۸
0
4
اعدام سران فتنه ، حذف هاشمی رفسنجانی ، مرگ ساکتین و حکومت مادام العمر محمود و رفقا .
نفت و نون و سفره مردم مال محمود ،فتنه محمود مال مردم .
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۹
0
1
هنوز اذهان عمومی برای اعدام سران به اصطلاح فتنه آماده نیست و این مسولیت خطیر بر عهده رسانه های بی طرف!!! و شریف!!!! و ... همچون کیهان پرت وپلا و صدا و سیمای مخلص و متعهد !!! است تا آهسته آهسته مغز عوام را شستشو داده که اشد مجازات تنها راه باقی مانده است....به این دوستان بگین اینقدر مختار نگاه نکنند آخه بدبختی اینه که مختارنامه هم در جهت مصلحت نظام دستخوش تغییرات ظریف و منحرف کننده ای قرار گرفته....خلاصه مطلب امروزه تشخیص حق از باطل فوق العاده سخت شده و به طور قاطع نمی توان گفت حق کیست؟؟ یا اصلا حقی وجود دارد؟
سپیده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
0
1
بابا من از مردم تعجب میکنم که چطوری حرفای امثال اینو گوش میدن و باور میکنن.
خسته شدیم از دروغ...
نظرات بینندگان