arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۲۷۶۸
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۶ - ۰۷ مهر ۱۳۹۳

جوابیه انصار حزب‌الله به سایت سازمان تبلیغات

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انصار حزب‌الله به مقاله‌ای که چند روز قبل در سایت مؤسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی در انتقاد از گشت‌های موتوری منتشر کرده بود، واکنش نشان داد.

سایت تبیان با انتشار این جوابیه آورده است: چندی پیش مقاله‌ای با عنوان "حمله موتوری‌ها به بدحجاب‌ها" منتشر کردیم که در آن نسبت به موضوع گشت انصار نقد داشتیم و حال انصار حزب‌الله برای آن جوابیه ارسال کرده است.

«سردبیر محترم پایگاه اطلاع‌رسانی تبیان

سلام علیکم

احتراماً در پاسخ به مطلب آن پایگاه اطلاع‌رسانی با عنوان "حمله موتوری‌ها به بدحجاب‌ها" جوابیه‌ای جهت درج در همان صفحه و ستون مطلب منتشر شده وفق قانون رسانه‌ها ارسال می‌شود:

آقای سیدمهدی خاموشی؛ سلام علیکم

گزارش تحلیلی پایگاه اطلاع‌رسانی تبیان وابسته به سازمان متبوع جنابعالی در خصوص اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر توسط انصار حزب‌الله را ملاحظه کردیم و قبل از هر چیز به جهت مهجوریت و تحلیل مذبور به قدری مغلطه‌آمیز و به دور از عدل و انصاف نگارش شده که لحن آن یادآور (اشداء علی انفسهم) به جای (اشداء علی الکفار) است.

اگر شما هم گزارش تبیان را تأیید می‌کنید لطف نموده یکی از مبلغان سازمان را به مجموعه انصار اعزام کنید تا شهادتین را بر زبان ما جاری کند، شاید لحن متخاصم و تند و تیز گزارش‌نویس تبیان اندکی تعدیل شود و آن خشم سرکش فرو نشیند!

به گمان ما فحوای گزارش به لحاظ مبانی به حدی در تعارض با امهات انقلاب و تفکر امام و رهبری قرار گرفته که اساساً پاسخ آن در یک مقال یا جوابیه نمی‌گنجد.

مشخصاً پیشنهاد این است که حضرتعالی یا فرد موثقی از سوی سازمان تبلیغات جهت مناظره در مرآ و منظر همگان تعیین شود و نیازی به قیل و قال زاید نباشد.

فعالیت و اقدام انقلابی انصار حزب‌الله پیش از همه با دستگاهی همچون دستگاه قضا و نهادی مثل نیروی انتظامی مرتبط می‌شود.

لابد موضع رسمی قوه قضایی را در مصاحبه هفتگی سخنگوی قوه قضائیه ملاحظه فرموده‌اید، موضع‌گیری فرمانده نیروی انتظامی برادر اسماعیل احمدی مقدم نیز به شرح ایضاً.

از سوی دیگر برخی مواضع رسانه‌های داخلی و خارجی را هم شاید دیده و یا شنیده باشید به فرموده قرآن کریم در مورد آنان باید گفت: (ان تحمل علیه یلهث او تترکه یلهث)

سازمان متبوع شما در این میان کجا ایستاده است؟!

در پایان این وجیزه چند سوال از محضر حضرتعالی به عنوان یک روحانی متدین و انقلابی و منصوب رهبر معظم انقلاب داریم:

1- آیا مطمئن هستید مفاد حکم رهبر معظم انقلاب در تصدی مسئولیت سازمان و راهبردهای برگرفته از آن را فراموش نکرده‌اید. توصیه دوستانه داریم که یکبار دیگر مرور کنید!

2- آیا این سازمان تبلیغات، همان سازمانی است که زمانی حضرت آیت‌الله شیخ احمد جنتی سکاندار آن بود؟ بسم‌الله. این شما و این آیت‌الله جنتی و خطبه‌ها و مواضع سیاسی و فرهنگی ایشان!!

3- خدا نکند سازمان تبلیغات به صرف استفاده از بودجه دولتی از منش و زیّ یک نهاد انقلابی به در شود و مانند مجموعه الازهر در مصر و یا سازمان‌های اوقاف در اکثر کشورهای مسلمان مویدالدوله مطلق شود که هرگز چنین مباد!»

به گزارش ایسنا، تبیان در ادامه این جوابیه آورده است: «قابل ذکر است سایت تبیان وظیفه خود دانسته تا با نقد به گشت انصار حزب‌الله آن هم از سر دلسوزی و برادرانه و نه از سر تخریب و رقابت‌های سیاسی، همگان را نسبت به بروز تحرکات خود سرانه و غیرقانونی و همچنین رفتارهایی با بازدهی منفی هشدار دهد تا رفتارهای خارج از قانون که در سالیان گذشته از طرف طیف‌های مختلف باعث شده است تا مردم آسیب‌های بسیاری را متحمل شوند تکرار نشود.»

انتهای پیام

نظرات بینندگان