arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۲۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۲۰ - ۰۷ مهر ۱۳۹۳

واکنش افشارزاده به خبر سرمربی‌گری مجیدی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به خبرهایی که پیرامون حضور فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی در تیم فوتبال این باشگاه مطرح شده است گفت: این خبرها ساخته برخی رسانه‌هاست و قطعا امیر قلعه نویی سرمربی تیم ما خواهد ماند و با پیروزی در دیدار برابر ملوان و فرصتی که پیش رو دارد استقلال را به روزهای خوب ابتدای فصل بازخواهد گرداند.
 
بهرام افشارزاده در گفتگو با مهر ضمن بیان این مطلب شرایط تیم فوتبال این باشگاه را خوب توصیف کرد و گفت: استقلال بازی حساسی را مقابل ملوان خواهد داشت و در صورت پیروزی برابر این تیم و با توجه به تعطیلاتی که در پیش داریم، کادر فنی این فرصت را دارد که تیم را مثل هفته های ابتدایی فصل پرقدرت کند.
 
وی با اشاره به شکست هایی که آبی پوشان در سه هفته اخیر متحمل شده اند تاکید کرد: درست است که ما سه دیدار را با شکست پشت سر گذاشته‌ایم اما این باخت‌ها چیزی از ارزش‌های بازیکنانمان کم نخواهد کرد چرا که همه شاهد بودند آنها نمایش خوبی ارائه کردند.
 
افشارزاده در واکنش به خبرهای ضد و نقیضی که پیرامون اختلافات در باشگاه استقلال منتظر شده است گفت: هیات مدیره و مدیرعامل هیچ مشکلی با قلعه‌نویی ندارند و قطعا او با قدرت به کارش ادامه خواهد داد و مطمئن باشید در پایان فصل استقلال موفق‌ترین تیم خواهد بود.
 
مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا خبرهایی که در خصوص حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت آبی پوشان منتشر شده صحت دارد؟ گفت: حضور مجیدی به عنوان مربی در استقلال شایعه برخی رسانه هاست. آنها به دنبال این هستند که به استقلال ضربه بزنند اما ما اجازه چنین کاری را به آنها نخواهیم داد.
 
بهرام افشارزاده با تاکید بر اینکه جرایم آبی پوشان همچنان به قوت خود باقیست، در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال در پایان فصل قهرمان خواهد شد؟ گفت: هدف مدیران همه باشگاه‌ها قهرمانی تیمشان در پایان فصل است. تیم ما هم بازیکنان خوبی دارد. آنها هم قسم شده اند که از بازی با ملوان تنها به کسب سه امتیاز فکر کنند. مطمئن باشید من هم یکی از مدیرانی هستم که فقط به قهرمانی تیمم فکر می کنم.
 
افشارزاده با بیان اینکه فعلا فعلا هیچ برنامه‌ای برای جذب بازیکن در نیم فصل ندارند و منتظر درخواست قلعه‌نویی هستند، در مورد احتمال جدایی بازیکنان نیز گفت: تا الان که با شما صحبت می‌کنم قرار نیست هیچ بازیکنی از استقلال جدا شود.
 
مدیرعامل باشگاه استقلال نسبت به بهتر شدن وضعیت جسمانی و فنی ملی پوشان این تیم ابراز امیدواری کرد و گفت: آنها به روزهای اوج خود خواهند رسید و در آینده می‌توانند به تیم کمک کنند.
نظرات بینندگان