arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۳۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۷ - ۱۰ دی ۱۳۹۳

آیه ای از قرآن روی بازوی ناصرحجازی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 مدیرعامل سابق استقلال خاطره ای از اسطوره آبی ها بیان کرد.به گزاش کاپ،علی فتح الله زاده در ذکر خاطره ای از ناصر حجازی عنوان کرد:

در سه مرحله از دوران مدیریتم در استقلال از وجود اسطوره محبوب آبیها در تیم پرافتخار آسیا بهره بردم , دورانی که هر لحظه ی آن برایم تداعی گر خاطرات بسیاری است اما در اینجا قصد دارم تا خاطره ای از ناصر حجازی را بیان کنم که تا به حال مطرح نشده است.

امارات, یکی دو ساعت مانده به بازی با العین . در لابی نشسته بودم که دیدم دکتر نوروزی به سرعت در حال دویدن است .دکتر را صدا کردم که کجا با این عجله ؟ . دکتر در حالی که به من نگاه می کرد , به یکباره با شیشه ای که در مقابلش بود , برخورد نمود و سریع از روبرویی خود عذرخواهی کرد . با تعجب از ایشان پرسیدم : از کی عذر می خواهی , روبرو که شیشه است ؟ . دکتر هاج واج مانده بود زیرا شیشه روبرویی خود را ادامه مسیر تصور کرده و با برخورد به آن با تصور آنکه به فرد خاصی خورده است , آن عذرخواهی انجام داده بود. پس از خنده من و دکتر , از او پرسیدم : حالا با این عجله کجا می رفتی ؟ دکتر گفت : ناصر خان آیه قرآنی را که همواره بر بازوی خود می بندد , در اطاق جا گذاشته است , می روم آن را بیاورم تا تحویل ایشان بدهم .

وقتی دکتر این را گفت , پیش خود گفتم برخی برای تخریب ناصر حجازی چه صحبتهایی که مطرح نمی کنند , غافل از آنکه این مرد بزرگ بی تفاوت به این حرف و حدیثها , بدون شو و نمایش , آنچه در دل دارد را برای خودش حفظ می کندو برایش رضایت پروردگار از هر صحبت و حرفی مهم تر است .امروز که این خاطره را نقل کردم , از افرادی که خواسته یا نا خواسته , آگاه یا ناآگاه , اینچنین پیرامون اعتقادات شخصی این مرد بزرگ صحبت کرده اند , می خواهم تا حتما بر مزار او بروند و از ناصر حجازی طلب مغفرت کنند تا شاید خدا نیز از سر تقصیرات آنها بگذرد.
نظرات بینندگان