arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۳۴۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۱ - ۱۲ دی ۱۳۹۳

۶۵ امضا پای استیضاح فانی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 
نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: تاکنون بیش از 65 امضا توسط نمایندگان مجلس برای استیضاح وزیر آموزش و پرورش جمع‌آوری شده است.

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان با اشاره به احتمال استیضاح وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: تاکنون بیش از 65 امضا توسط نمایندگان مجلس برای استیضاح وزیر آموزش و پرورش جمع‌آوری شده و به احتمال زیاد به زودی شاهد اعلام وصول استیضاح باشیم.

وی افزود: هم‌اکنون جو مجلس برای استیضاح وزیر آموزش و پرورش مساعد است و پیش‌بینی می‌کنیم بعد از اعلام وصول و برگزاری جلسه استیضاح، با رای بالایی شاهد استیضاح وزیر آموزش و پرورش باشیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس خاطرنشان کرد: استیضاح وزیر در 17 محور اساسی و مهم تدوین شده و نارضایتی فرهنگیان و معلمان و عمل نکردن به دغدغه‌های این قشر از مهم‌ترین محورهای این استیضاح است.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: برخی از موارد و محورهای استیضاح وزیر به معیشت و رفاه معلمان مربوط می‌شود و برخی محورها نیز مربوط به عدم مدیریت صحیح و ناکارآمدی وزارتخانه است.

وی یادآور شد: معلمان و فرهنگیان قشر فرهیخته جامعه هستند و توجه به این قشر امری لازم است که از وزارت مهم و بزرگ آموزش و پرورش انتظار می‌رود به این مسایل و دغدغه‌ها توجه کند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس اظهار داشت: دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان جامعه نیز نیازمند فضایی مناسب هستند که متولیان آموزش و پرورش در قبال این قشر نیز وظایف سنگینی بر عهده دارند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱۲
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
0
0
مدیریت کلان چقدر وقت برای شکوفایی نیاز دارد به نظرشما یکسال واندی زمان کافی است؟
نظرات بینندگان