arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۳۴۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۲ - ۱۲ دی ۱۳۹۳

واکنش قائم مقام سیما به اعتراض پزشکان به سریال مهران مدیری: "اتاق عمل"با اصلاحیه قابل پخش است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
قائم مقام معاون رسانه ملی گفت: جایگاه و چارت شبکه ها تغییری نمی‌کند و فقط تعداد گروه های برنامه ساز متناسب با شبکه کمتر می‌شود و شبکه ها تخصصی‌تر می‌شوند.

«رضا پورحسین» قائم مقام معاون سیما درباره تغییر ساختار شبکه های تلویزیونی گفت: به جز شبکه یک که شبکه ملی و عمومی است، همه شبکه های سازمان تخصصی می‌شوند. شبکه دو اجتماعی، سه تفریحات مسابقه و ورزش، چهار علمی و فرهنگی، پنج اقتصادی و هفت آموزش و مهارت را توأمان با هم خواهد داشت.

مدیر سابق شبکه مستند درباره سریال های تلویزیون در نوروز 94 نیز گفت: شبکه هایی که هر ساله در ایام نوروز سریالی را پخش می‌کنند و گنجاندن سریال مناسبتی را در برنامه خود دارند، برای نوروز 94 نیز به همین ترتیب عمل خواهند کرد و همانطور که می‌دانید از مدت‌ها قبل سریالهای خود را شروع کرده اند و قاعدتا در زمان مدیریت جدید هم این سریال ها همان روند تولید خود را نیز پیش خواهند برد.
پورحسین درباره توقف سریال «اتاق عمل» به کارگردانی مهران مدیری نیز گفت: اطلاعی از روند تولید و محتوای اثر ندارم، اما شنیده ام که موضوع این سریال برای پزشکان کشورمان تبدیل به دغدغه شده است، اما می دانم که هر سریال یا اثر نمایشی که بخواهد شأن اصناف و اقشار مختلف جامعه را رعایت نکند و آنها را دچار مشکل کند، پخش نخواهد شد.

او ادامه داد: سریالی که در اوایل ساخت قرار دارد، می تواند با اصلاحیه هایی که صورت می پذیرد باز هم به روند تولید خود ادامه دهد و اتاق عمل هم از این قاعده مستثنی نیست.
قائم مقام پورمحمدی درباره سرنوشت سریال «سرزمین کهن» گفت: این سریال نیز قابل بررسی مجدد است.
منبع: فارس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۰
سید ابوالحسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
0
0
آیا بهتر نیست شبکه تلویزیونی تخصصی برای کشاورزی و دامداری در ایران تدارک دیده شود؟
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
0
0
به این میگن کاسبی به هر قیمتی!!
تبلیغات مکرر چیپس و پفک در تمام شبکه های تلویزیونی و رادیویی به قیمت مبتلا شدن مردم به دیابت،فشار خون ،کبد چرب و .....
طنز به قیمت لودگی و تمسخر پزشکان و در نتیجه رکود در بازار گردشگری سلامت و توریسم درمانی که مدتیه از کشورهای همسایه بجای کشورهای غربی برای درمان به ایران مراجعه میکنند.
صدا و سیما برای جذب بیننده هر کاری میکنه،فارغ از نتایجش.!!!!
نظرات بینندگان