arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۳۵۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۱ - ۱۳ دی ۱۳۹۳

عارف: در انتخابات با اصولگرایان معتدل لیست مشترک می دهیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 رئیس بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه در انتخابات سال آینده مجلس نشان خواهیم داد اصلاح‌طلبان همدل هستند، تاکید کرد: اگر به اجماع دست پیدا کنیم، بسیار خوشبین هستم که بتوانیم حداکثر کرسی‌های مجلس را نیز کسب کنیم.

محمدرضا عارف در خصوص برنامه‌هایش برای شرکت در انتخابات گفت: مشغول تدوین برنامه‌ها و سیاست‌ها برای حضور در انتخابات و چگونگی اجماع هستیم.

وی ادامه داد: بر این باور هستم که شرایط کشور ایجاب می‌کند اصلاح‌طلبان به اجماع برسند و باید با تفاهم حداکثری٬ کار را دنبال کنیم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خطاب به احزاب اصلاح‌طلب٬ اظهار داشت: انتظارمان از تشکل‌ها و احزاب اصلاح‌طلب این است که با حداقل توقع و حداکثر مسئولیت‌پذیری اجازه بدهند پروسه اجماع را پیگیری کنیم.

عارف با ابراز امیدواری برای رسیدن به اجماع در میان اصلاح‌طلبان٬ تصریح کرد: اگر به اجماع دست پیدا کنیم، بسیار خوشبین هستم که بتوانیم حداکثر کرسی‌های مجلس را نیز کسب کنیم.

رئیس بنیاد امید ایرانیان در خصوص انتظارش از مجلس دهم٬ خاطرنشان کرد: بر این باور هستم که مجلس آتی، باید مجلسی تخصصی و کارآمد باشد که کارشناسانی زبده با نگاه ملی و فراملی به مسائل داشته باشند.

وی از اعلام راهبردهای انتخاباتی خود تا پایان سال آتی یا ماه‌های نخست سال آتی برای انتخابات مجلس خبر داد و درباره ائتلاف اصلاح‌طلبان با اصولگرایان میانه‌رو و معتدل یادآور شد: بعد از اجماع با اصلاح‌طلبان به دنبال بحث ائتلاف با اصولگرایان معتدل هستیم. معتقدم می‌توانیم بخشی از لیست‌هایمان مشترک باشد و اگر در مجلس افراد مشترک داشته باشیم، این افراد می‌توانند پایه و محور تفاهم و همدلی باشند که این مسئله در پیشبرد برنامه‌های مجلس و پیشرفت کشور موثر است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در خصوص اخبار برخی از رسانه‌های مخالف اصلاح‌طلب مبنی بر اینکه در میان اصلاح‌طلبان اختلاف است و وی با سیدمحمد خاتمی اختلاف دارد، ابراز داشت: این مسائل فقط شایعه هستند و صحت ندارند. راه و روش من این است که به مسائل و شایعات اینچنینی نپردازم چراکه این مسئله موجب بازماندن از پرداختن به مسائل اصلی می‌شود.

عارف در پایان، با اشاره به انتخابات آتی مجلس عنوان کرد: در انتخابات سال آینده مجلس نشان خواهیم داد که اصلاح‌طلبان همدل هستند و امیدوارم که اصلاح‌طلبان با یک لیست وارد عرصه انتخابات بشوند.
منبع: ایلنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناصر هشترودی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
1
5
لیست شما فقط یک اصولگرا باید داشته باشد و انهم کسی نیست جز علی اقا در غیر اینصورت شما هم شکست خواهید خورد
نظرات بینندگان